הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״זה הזמן לנקוט בפעולה״: בן אפלק ואנה דה ארמס מצטרפים למאבק למען BLM והכנסיה השחורה ההיסטורית בוניס ביץ’
בכל יום יותר ויותר אנשים יוצאים להפגין ברחובות וגם הכוכבים הגדולים של הוליווד נרתמים למאבק. הפעם, הזוג החדש שממשיך להתקרב בתקופה באחרונה יצא להפגין בוניס ביץ’ שבלוס אנג’לס

מאז הרצח הנוראי של ג’ורג’ פלויד לפני שבוע המוני אנשים יצאו להפגין ברחובות למען הקהילה השחורה. כיום ההפגנות מתקיימות כבר ב-50 מדינות שארה״ב, שזה הישג אדיר. הסלבריטאים תומכים ברשתות החברתיות אך רבים החלו לצאת לרחובות ולקחת חלק בשטח, אף יש כאלה שנפצעו במהלך ההפגנות.

אתמול (יום שלישי) זוג השחקנים נצפו צועדים בהפגנות בוניס ביץ’, קליפורניה, לתמיכה בכנסייה השחורה ההיסטורית, הראשונה שהוקמה בשנת 1910 בוניס ביץ’., וכמובן עברו התנועה ״Black Lives Matter״. הכנסייה נמכרה לפני שלוש שנים לחברת אחזקות פרטית בסכום של כ-6.3 מיליון דולר ומתוכן לקום שם בית מגורים משפחתי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוצים לשמש דוגמא לדור הבא. בן אפלק ואנה דה ארמס

 

בתמונה שהועלתה לרשת של זוג, אפלק נראה מחזיק שלט ״החיים של השחורים חשובים״ ושלט נוסף עם הכיתוב ״שמור את הכנסייה הבפטיסטית הראשונה של וניס״. 

מקור בלעדי אמר לאתר People כי אפלק ״רוצה להמשיך ולהוות דוגמא לילדיו. הם מדברים הנושאים החשובים האלה״.

 

 

כזכור, לאפלק יש שלושה ילדים משותפים עם השחקנית ג’ניפר גארנר. הייחסים בין בן ואנה מתהדקים מאוד בחודשים האחרונים, ךמרות הקורונה, הם מוצאים הרבה מזמן לבלות יחד, סיבובים בשכונה ואפילו חופשות רומנטיות. לאחרונה הוא אף הפגיש אות עם ילדיו בפעם הראשונה, דבר שלא קרה לצורך העניין עם החברה הקודמת שלו, לינדזי שוקוס.

 

 

ביום שני האחרון אפלק צייץ בטוויטר שלו: ״עכשיו זה הזמן להקשיב, ללמוד והכי חשוב לנקוט פעולה״. נקודה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE