הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן אפלק ומאט דיימון מכבדים את יום הולדתה של בריאנה טיילור
הרצח של ג’ורג’ פלויד עדיין טרי מאוד, אך לפני קצת יותר מחודש התרחש הרג נוסף בידי המשטרה של אישה אפרו אמריקאית הנרצחה בביתה. שני הכוכבים רצו להפגין סולידריות גם עבורה וחגגו בדרכם את מה שאמור היה להיות יום הולדתה

בן אפלק ומאט דיימון מראים בדרך נוספת שאכפת להם מהמצב ונפגשים כדי להזכיר רצח נוסף של אישה מהקהילה השחורה בידי המשטרה.

היום (שישי) בריאנה טיילור הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ב-27. בריאנה הייתה עובדת רפואת חירום, אשר נורתה ונהרגה על ידי שוטרים בביתה בקנטקי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חולקים את אותם הערכים. מקור: Getty

 

שני השחקנים נפגשו בצהרי היום ויצאו למרכז העיר לוס אנג’לס יחד עם ילדיהם. הם החזיקו כל אחד מהם זר פרחים והניחו אותם על היכל הצדק בעיר לזכרה של בריאנה לכבוד יום הולדתה שהיה אמור להיות מצויין היום. 

לאחר מכן, שני החברים הטובים הצטרפו להפגנה יחד עם הילדים והחברים שהיו איתם. זאת לא הפעם הראשונה אפלק מצטרף להפגנות השבוע, לפני כמה ימים הוא עשה זאת עם בת זוגתו, אנה דה ארמס. 

 

זוכרים ומנציחים גם את בריאנה. מאט דיימון ובן אפלק יחד עם ילדיהם וחברים. מקור: Backgrind

 

כידוע, בריאנה נהרגה כאשר ישבה בביתה ושוטרים ירו בה במסגרת חקירת סמים שהתנהלה בעיר לואיוויל ב-13 במרץ השנה. הם נכנסו לביתה ללא צו או נקישה על הדלת הסיקו מסקנות מעצמם ופשוט ירו בה. 

מותה של בריאנה, אחמוד ארברי ולבסוף התיעוד הנורא של המוות של ג’ורג’ פלויד, הוציא אלפים לרחובות להפגין נגד אלימות המשטרה והגזענות. 




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE