הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות ההתקפות הקשות: גל גדות ממשיכה לתמוך במאבק ומראה שיש יותר מוונדר וומן אחת
הכוכבת ההוליוודית שלנו לא מפסיקה לפרגן ולתמוך במי שהיא יכולה. למרות שתקפו אותה בפעם האחרונה שתמכה במאבק למען חייהם של השחורים, היא לא נבהלת וממשיכה להשתמש בקולה כדי לתמוך. אולי הדרך הטובה ביותר עבורה לעשות זאת, היא להראות שכולן יכולות להיות וונדר וומן

זוכת הפרסים הישראלית מוכיחה כל הזמן מחדש שהיא לגמרי מחזיקה בתואר וונדר וומן גם מחוץ למסך. קשה להפחיד את גל גדות, אז גם אל תנסו, כי למרות ההתקפות הקשות שחטפה לפני קצת יותר משבוע על תמיכתה במאבק למען הצדק הגזעי, היא לא מהססת להמשיך להראות את תמיכתה.

מוקדם יותר היום (שלישי) היא העלתה פוסט באינסטגרם עם תמונות מצוירות של וונדר וומן, רק שרובן היו בדמות של מישהי אחרת, הרבה נשים אחרות אם לדייק. הייתה שם וונדר וומן אפרו-אמריקאית, וונדר וומן הודית, וונדר וומן לטינית ועוד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפיצה אהבה ושיוויון. גל גדות. מקור: Shutterstock

 

״היצירות האלה כל כך מעוררות השראה״, כתבה השחקנית מתחת לתמונות ודאגה לפרגן לאמנים שיצרו את היצירות האלה. ״דאגו להראות אהבה לאמנים המופלאים האלה״.

לפי איך שזה נראה בינתיים, רוב התגובות מאוד מפרגנות. ״המלכה גל פשוט מתנהגת כמו הפלא האמיתי שהיא״, כתבה אחת הגולשות. ״דמיינו את כל האנשים״, כתב אחר, עם רמיזה למחווה מתקופת תחילת הקורונה של השחקנית.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

These pieces are so inspiring, make sure to show these wonderful artist’s some love ❤️ .... .... Artist Credits: @portraitsainteasy @terryblas , SICOSA, & @naimlyarts

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

 

בנוסף, אתמול (יום שני) היא פרסמה פוסט מהפגנת הענק שהתקיימה ברחובות הוליווד, ויש לציין כי לפי הדיווחים הכל עבר חלק ללא אלימות וההפגנה עברה בשלווה. ״הפגנת אהבה. אחדות. וכוח העם. אנשים שרו, רקדו והתכנסו לשלום״, כתבה גדות מתחת לסרטון. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Demonstration of love. Unity. And the power of the people. People were chanting, dancing and coming together for peace. [VC: @yakooza ]

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

 

מעבר למאבק המתמשך בכל רחבי ארה״ב, נראה כי דווקא הקורונה היא זו שעומדת להיות מאחורינו. בקרוב רוב העסקים ישובו להיפתח, אך בינתיים נראה כי גל מוצאת דרכים מעולות למלא את הזמן. ביום ראשון האחרון השחקנית נצפתה בבגדי ספורט שחורים, וכפכפים של ריבוק, המותג אותו היא מייצגת, ברחבי לוס אנג’לס. נראה כי גם עבורה, ימי ההסגר הספיקו והיא מחכה כבר לחזרה לשגרה.



יצאה לנשום אוויר ברחובות לוס אנג'לס. גל גדות. מקור: Backgrid

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE