הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ונסה בראיינט מנציחה על גופה את קובי וג’יאנה בראיינט
בעוד שהיא עדיין מתמודדת עם תביעות משפטיות לאחר מותם של בעלה ובתה הצעירה, ונסה מחליטה לכבד את האהוביה ומקעקעת זיכרונות מהם על גופה

אין ספק שהמוות הטרגי שפקד את משפחת בראיינט שינה את חייהם לחלוטין. בעוד שהתביעה נגד חברת המסוקים, שלכאורה, אחראית להתרסקות המסוקים שהביאה למותם של קובי וג’יאנה בראיינט יחד עם עוד שבעה הרוגים, עדיין בעיצומה, ונסה בראיינט פינתה זמן להנציח את אהוביה בדרכה. 

למרות זאת, ונסה מחליטה לעשות משהו לכבודם ובעיקר גם להרגשתה באישית, ומצאה דרך להרגיש אותם קרוב מאוד לגופה. ״רציתי שההודעה המתוקה של הבו בו שלי (קובי) תועבר (להיות מוטבעת) עלי״, כתבה בעמוד האינסטגרם שלה תחת וידאו שלה מקעקעת משפט של קובי על צווארה לאורך הכתף. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עדיין אבסורד לחשוב שהם לא פה. ונסה, קובי וג'יאנה בראיינט. מקור: AP/Shutterstock

 

לאחר מכן הודתה לאמן הקעקועים, ניקו הרטדו, ״(ניקו) הגיע בשבילי. תודה!״, הצהירה.

הסרטון בו היא עושה את הקעקוע של קובי, ברקע נשמע השיר של לורן היל ״Can’t Take My Eyes Off Of You״, שזהו השיר האהוב ביותר על קובי וונסה. רגע רומנטי אך ספוג בכאב לב.

 

 

ונסה שיתפה וידאו נוסף מחודש פברואר האחרון. בו היא מקעקעת את כתב ידה של בתה על פרק כף היד שלה. ״תודה ענקית לניקו שבא ועזר לי להעביר את ההודעה המתוקה של ג’יג’י שלי (להיות מוטבעת) עלי״, כתבה מתחת לסרטון השני. ״כל כך שמחה שאני יכולה לראות את כתב ידה של ג’יג’י שלי באופן יומיומי״.



 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE