הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳דורשת לאכוף את הסכם הממון׳: קלי קלרקסון וברנדון בלקסטוק מתגרשים לאחר 7 שנות נישואים
עוד זוג שנפרד בתקופת הקורונה. הזמרת ובעלה מתגרשים לאחר שנות נישואים ארוכות, וכבר מתעסקים בחלוקת הרכוש, משמורת על הילדים ואיך אפשר בלי, הסכם הממון

נראה כי תקופת הקורונה אכן השפיעה על זוגות רבים בביצה, או לפחות הוציאה את מה שכבר היה קיים מתחת לשטיח. לאחר שבריאן אוסטין גרין ומייגן פוקס שהודיעו על גירושיהם לפני כחודש, עכשיו זה תורם של קלי קלרקסון ובעלה, ברנדון בלקסטוק, אשר הגישו מסמכי גירושין ביום חמישי שעבר לאחר שבע שנות נישואים.

השניים הכירו בתחילת 2012 במשחק הסופרבול, ומי שהיה אחראי להכירות ביניהם היה לא אחר מאשר אבא של ברנדון ומנהלה של קלי, נרוול בלקסטוק. לאחר עשרה חודשים של היכרות, זמרת ויוצרת ״Since You've Been Gone״ אישרה במדיה החברתית את הזוגיות לאחר שאמרה כן להצעת הנישואין מברנדון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איזה להיט יצאה על הפרידה הזאת? קלי קלרקסון וברנדון בלקסטוק. מקור: Getty

 

לזמרת ולמנהל האמנים יש שני ילדים משותפים, ריבר רוז (5) ורמינגטון (4), ולבלקסטוק יש עוד שני ילדים מנישואיו הקודמים. רק לפני חודשיים סיפרה מכונת הלהיטים, קלרקסון, בסרטון ביוטיוב שהם מתכננים לנסוע לחווה שלה במונטנה יחד עם כל הילדים, ״זה משהו שברנדון ואני חלמנו עליו מאז ששנינו ילדים. זה מה שהיינו קוראים לו בית״, אמרה.

הגשת המסמכים קצת באה משום מקום, למרות שעכשיו יש הרבה פרטים שמתחילים להסתדר. לפני קצת יותר מחודש הציבו הזוג את ביתם בלוס אנג’לס למכירה תמורת 10 מיליון דולר, עכשיו מתברר שזה ככל הנראה היה קשור כבר לפיצול בין השניים.

 

המשפחה המורחבת של קלרקסון ובלקסטוק בפרמיירה של ״Ugly Dolls״ בשנת 2019. מקור: Shutterstock

 

על פי דיווחים נראה כי הבסיס לפרידה תלוי ״בהבדלים בלתי ניתנים לגישור״, נכתב במסמכים שהושגו על ידי Us Weekly. בנוסף, TMZ השיגה חלקים מאותם מסמכים גם כן ומוסרים כי קלי דורשת באותם מסמכים משמורת משותפת על ילדיהם, זאת ועוד שהסכם הממון יאכף. באשר לתאריך הפרידה, היא השאירה את זה TBD ((to be determined, יקבע בהמשך.



 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE