הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הניצולה מאחוזת התענוגות של אפשטיין טוענת בפומבי - "רוה"מ לשעבר, אהוד ברק, אילץ אותי לשכב עימו"
עכשיו זה רשמי: ווירג'יניה גופרה שעברה התעללות מינית בביתו ובאחוזתו של ג'פרי אפשטיין לאחר שהפכה לשפחת מין, מצביעה על אהוד ברק כאחד האנשים עימו אולצה לקיים יחסי מין

ווירג'יניה גופרה ניצולת רשת הסחר המיני של ג'פרי אפשטיין מאשימה את ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד ברק בתקיפה מינית, ובכפיית יחסי מין, כך לפי מסמכים משפטיים שנחשפו אמש בעיתון הפורוורד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גופרה מפרטת פרטים אשר הוסתרו בצו בית משפט, ושהפכו ידועים בציבור השבוע לאחר שעורך הדין אלאן דרשוויץ הגיש כתב הגנה המבקש להפריך את דבריה. בדבריה מצביעה גופרה על שורה של בכירי משק ושועי עולם שאולצה לקיים עימם יחסי מין, ביניהם מי שכיהן כראש ממשלת ישראל בשנים 1999-2000, כרמטכ"ל, וכשר ביטחון. 

בעקבות תביעתו של דרשוויץ את גופרה על השמצה והוצאת דיבה, לאחר שטענה שאולצה לקיים גם עימו יחסי מין עימו ועם עוד דמויות מובילות בזירה הבינלאומית כנסיך אנדרו מאנגליה, נחשפו לראשונה בפומבי טענותיה של המתלוננת.

כתב התביעה של דרשוויץ שנחשף לראשונה על ידי כתבת המיאמי הארלד ג'ולי בראון מתעד את הדברים שלכאורה התרחשו לפי גופרה כאשר נאלצה לקיים יחסי מין עם ברק.

 

על פי דרשוויץ גופרה "לא סיפקה שום הוכחה מלבד מילותיה הבלתי מאומתות, אשר קשה לקחת ברצינות שכן היא שיקרה באופן מוכח".

בתוך כך, ברק הכחיש בעבר פעמים רבות כי היה מעורב בסחר מיני, או בניצול מיני במסגרת קשריו עם אפשטיין, ולאחר מותו אף אמר, "הייתי מעדיף שהקשר עימו לא היה נוצר".
 
נכון לעתה ברק אינו עומד בסכנת הסגרה בגין פשעים מיניים לארה"ב, במידה ויועמד, לא ייהנה מחסינותת דיפלומטית ולו מעצם העובדה שהוא אינו ממלא עוד תפקיד רשמי בממשל הישראלי.
3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE