הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהוראת המושל: ברים ועסקים נוספים בלוס אנג'לס יסגרו באופן מיידי
מעבר ללוס אנג'לס, ברים ומקומות בילוי הומי אדם ייסגרו בשישה מחוזות נוספים. מעבר לכך, המלצה הועברה לרשויות הבריאות ב-8 מחוזות אחרים, ביניהם ונטורה, ריברסייד וסנטה קלרה, לפיה יש לפעול באופן זהה; המושל ניוסאם: "מוכרחים לנקוט בצעדים שנועדו לבלום את התקדמות הנגיף"

על רקע העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה ברחבי קליפורניה כולה (והחשש שמערכת הבריאות לא תוכל לעמוד בעומס החולים הצפוי), לפני זמן קצר חתם מושל המדינה, גאווין ניוסאם, על צו שיחייב ברים ואתרי בילוי דומים להיסגר באופן מיידי. צו זה יחול על 7 מחוזות במדינה המוזהבת, לרבות המחוז המאוכלס ביותר - לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם (צילום: AP / Getty Images)

 

ד"ר סוניה אנגל, מנהלת מחלקת בריאות הציבור של קליפורניה, הסבירה כי מעבר ללוס אנג'לס, הצו יחול על המחוזות פרזנו, קרן, סן חואקין, טולייר, קינגס ואימפריאל.

 

 

עוד הסבירה ד"ר אנגל כי בשמונה מחוזות נוספים - קונטרה קוסטה, סנטה קלרה, סקרמנטו, ריברסייד, סן ברנרדינו, ונטורה, סנטה ברברה וסטינסלאוס - נעשתה פנייה לרשויות הבריאות המקומיות, וזאת במטרה שהן יבחרו ליישר קו ולהורות על סגירתם של ברים ואתרי בילוי הומי אדם נוספים.

 

 

"הנגיף ממשיך להתפשט בקליפורניה, ובחלקים מסוימים אנחנו רואים את קצב ההתפשטות עולה באופן משמעותי", הסביר ניוסאם, "לכן חשוב ביותר שננקוט בצעדים שנועדו לבלום את התקדמות הנגיף, בייחוד במחוזות שבהם נרשמו העליות הגדולות ביותר".

כזכור, שלשום הודיעו רשויות הבריאות בפלורידה וטקסס על צעד דומה, גם הן על רקע העלייה החדה שנרשמה בשבוע האחרון, הן במספר נשאי הנגיף והן בכמות חולי הקורונה הזקוקים לאשפוז בבתי החולים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE