הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשל הקורונה: הצגות ברודוויי יבוטלו עד סוף השנה
בהודעת הארגון המקצועי המפקח על התעשייה בניו יורק הוסבר כי לא יתקיימו הופעות והצגות עד ה-3 בינואר, לכל הפחות: "מצפים בקוצר רוח לשוב לבמות אך ורק כאשר יתאפשר לעשות זאת בצורה בטוחה. דבר אחד בטוח: כאשר נחזור, נהיה חזקים מתמיד"

עונת המופעים וההצגות בניו יורק לא תחודש עד שנת 2021, לכל המוקדם, כך נמסר הבוקר (שני) מ-"The Broadway League", גוף מקצועי המפקח על תיאטראות ברודוויי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעת הארגון הוסבר כי כל מי שרכש כרטיסים להצגות שתוכננו להתקיים עד ה-3 בינואר 2021, יקבלו בימים הקרובים מייל מפורט ובו הסבר כיצד לקבל החזר כספי מלא.

"כולנו רוצים לשוב למקומות העבודה ולשתף את הקהל בסיפורים וחוויות מעוררי השראה. בטיחות העובדים, הצוות, המוסיקאים והקהל היא הדבר החשוב ביותר, ואנו מצפים בקוצר רוח לשוב לבמות אך ורק כאשר יתאפשר לעשות זאת בצורה בטוחה. דבר אחד בטוח: כאשר נחזור, נהיה חזקים מתמיד", כתב תומאס שומאכר, יו"ר הארגון.

כזכור, כבר ב-12 במרץ - היום שבו הנשיא טראמפ הכריז על מגפת הקורונה כמצב חירום לאומי - כלל תיאטראות ברודוויי נסגרו. בחודש שעבר עוד הייתה תקווה שעונת המופעים בסתיו לא תושפע (שכן, ה-6 בספטמבר סומן כתאריך יעד לפתיחה המחודשת), אולם, כאמור, כעת התקבלה החלטה סופית בנושא.

החלטה זו בניו יורק היא למעשה יישור קו עם החלטה דומה שהתקבלה מצד האמפיתיאטרון בלוס אנג'לס, שהודיע כבר בחודש מאי כי הוחלט לבטל את עונת המופעים בהוליווד בול האיקוני, בפעם הראשונה מזה 98 שנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE