הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זה פשוט לא מרגיש לי חכם לאמן באווירה בה אנשים נושמים בכבדות ללא מסכה ומפיצים נוזלי רוק לכל עבר"
למרות שהיא נקטה בנהלי זהירות קפדניים במיוחד, הדבר אינו מרגיע את צוות עובדי 'איקוונוקס' ברחבי עשרות הסניפים בדרום המדינה אשר טוענים כי עצם העובדה שמנויים יכולים להסיר את המסכות בזמן האימון, מעמידה אותם בסיכון

מספר מאמני כושר ברשת המכונים היוקרתית 'איקוונוקס' (Equinox), בעלת 23 סניפים ברחבי דרום קליפורניה, מסרו כי הם מסרבים להגיע למקום עבודתם מחשש שידבקו בנגיף הקורונה, כך מדווחת רשת NBC בלוס אנג'לס. 

הסיבה לבהלה בקרב העובדים מגיעה בעקבות הידבקות בסניף איקוונוקס בבוורלי הילס של אחד המנויים אשר התאמן באימון קבוצתי בסטודיו, באזור מכשירי הקרדיו וכן במשטח המשקולות במשך יומיים ברציפות.  

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תור לבדיקת חום בכניסה לסניף איקוונוקס בוואלי לוס אנג'לס. למצולמים אין קשר לכתבה

"אני מאוד מפחד וחושב שהחברה מעמידה אותנו בסיכון", אמר אחד המאמנים לכלי התקשורת. עובדים נוספים פרסמו פוסטים בקבוצת פייסבוק משותפת, בהם הביעו את תחושתם כי אינם מרגישים בטוחים בשל מדיניות הרשת בנושא חבישת המסכה.

רשת מכוני הכושר מחייבת את העובדים והמנויים לחבוש מסכה במשך שהותם במקום, למעט בזמן השימוש במכשירים, אז ניתן להסיר את המסכה. לטענת מומחי בריאות, מדובר ברגעים הקריטים ביותר מכוון שבעת האימון, המתאמנים פולטים ומפיצים כלפי חוץ את הכמות הגדולה ביותר של נוזלי רוק. 

 

עמדת בדיקת החום בכניסה לסניפים

"כרגע אני לא מרגיש בטוח לאמן באיקוונוקס עד שיחייבו את המנויים לחבוש מסכה בכל רגע נתון", מסר מאמן נוסף שמסרב להגיע למקום עבודתו. "כשנכנסים למכון, ורואים מתאמנים ללא מסכות, מתנשפים בכבדות, זהו מחזה מבעית עבורי".

יצויין כי ישנם חדרי סטודיו ברשתות כושר מתחרות אשר בהם נדרש לחבוש מסכה גם בזמן האימון, אולם במרבית חדרי הכושר הפעילים כיום, ישנה מדיניות דומה המתירה הסרת מסכות בעת השימוש במכשירים. 

 

כמות המתאמנים בו זמנית צומצמה באופן משמעותי. למצולמים אין קשר לכתבה

בתגובה לדיווח, מסרה רשת איקוונוקס כי מאז הפתיחה מחדש ב-17 ביוני, היא הגבירה משמעותית את עוצמת הנקיונות ברחבי הסניפים, במהלך היום וגם בלילה, ובנוסף ננקטו צעדים נוספים כמו בדיקת חום בכניסה למקום ושינוי נהלים ובהם הקפדה על ריחוק חברתי. 

למרות נהלי הזהירות הקשוחים יחסית עליהם הוחלט ברשת, אשר כוללים הגבלה על כמות המתאמנים בו זמנית וצמצום נוכחות מנויים בחדרי הסטודיו, המאמנים שביקשו להתראיין, טוענים כי כל עוד נושא המסכות לא ישתנה, אותם נהלים אינם משביעים רצון בעיניהם.

"זה פשוט לא מרגיש לי חכם או בטוח במיוחד, לאמן באווירה בה אנשים נושמים בכבדות ללא מסכה ומפיצים נוזלי רוק לכל עבר".

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE