הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נכדים על השנדליר- סיה היא סבתא?
לאחר שהזמרת אימצה שני בנים מתבגרים ממערכת האומנה בשנה שעברה’ עכשיו מסתבר שמשפחתה שוב מתרחבת בלי ששמנו לב. הזמרת היא סבתא כבר בגיל 44

סיה סיפרה בתוכנית אירוח כי בנה הצעיר הביא לעולם שני ילדים משלו. לפי תגובתה היא לא ממש הייתה מוכנה לכך "אני מזועזעת. לא, אני בסדר, הם קוראים לי ננה…". בראיון שנתנה הסבירה על מה הביא אותה להחליט ולאמץ שני ילדים בוגרים על אף הידיעה שהם היו יכולים להישאר תחת חסות המערכת עד שהיו מגיעים לגיל 21. "אני קצת המומה אחרי שחקרתי את מערכת האומנה לעומק כמו שחקרתי אותה בשנה האחרונה", סיפרה, "היא מאכזבת אותנו. לא מהניסיון שלי אלא מהניסיון של הבנים שלי. הם היו ב- 18 מסגרות שונות במהלך 18 שנים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפעמים אפשר לראות את הפנים שלה

 

הבנים המאומצים של הזמרת האוסטרלית הם שניהם כהי עור, דבר שהביא אותה להבנה חדשה של אי הצדק הנעשה כלפי הקהילה השחורה. היא סיפרה כי מהרגע הראשון זו הייתה "רכבת הרים ענקית". היא סיפרה בפודקאסט- "אני מתביישת שהייתי צריכה לאמץ את הבנים שלי כדי באמת להבין מה הם עוברים על בסיס יומי. אנחנו צריכים להתייחס לזה יותר מכל דבר אחר, יותר מכל סרט שאני מוציאה, או כל מוסיקה שאי פעם אהבתי".
עוד הוסיפה- "אני יודעת שכל מה שחוויתי זו פריבילגיה של אדם לבן ואני יודעת את זה ואני לגמרי מודעת...עכשיו שיש לי שני בנים שחורים שיכולים לספר לי איך זה באמת".

לדבריה של סיה שני הבנים שלה סובלים מטראומה מורכבת בעקבות לאשר שהיו חלק ממערכת האומנה, אך היא רשמה אותם לקבל את הטיפול המתאים שיעזור להם להשתקם. האם המאושרת מאוד גאה בבנים שלה וניכר שהיא מעודדת אותם להיות מי שהם בלי פחד- "אחד מהם יצא לא מזמן מהארון, הוא פשוט פורח והוא האור של חיי, אני כל כך אוהבת אותו".

 

במראה יותר מוכר שלה

 

במבט לאחור על תחילת דרכה כאמא סיה אומרת שהיא מרגישה אסירת תודה על שיש לה קריירה מצליחה שאיפשרה לה לספק לילדיה בית חם ותמיכה. "השגתי את המטרות האישיות והמקצועיות שלי, אני במקום מאוד מעניין, אני חושבת שלהיות מסוגלת להיות חומלת ולא שיפוטית כלפי שני הבנים שלי, ושיהיו לי את המשאבים לעזור להם באמת, עכשיו השגתי את המטרות האישיות שלי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE