הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למדו את הלקח מ'ממוריאל דיי'? חופי מחוז אורנג' ייסגרו במהלך חג העצמאות
על רקע העלייה במספר החולים במדינה כולה, ולצד החלטות דומות שהתקבלו מצד רשויות מקומיות רבות, במחוז אורנג' החליטו להורות על סגירת החופים כבר ממחר. ההנחיה פורסמה יממה בלבד לאחר שברים במחוז נאלצו להיסגר

הרשויות במחוז אורנג' שבדרום קליפורניה הורו לסגור את כלל החופים הציבוריים לקראת סוף השבוע שבו יחול יום העצמאות האמריקאי, וזאת על רקע העלייה המדאיגה במספר נשאי הקורונה במדינה, והעומס שקיים על מערכת הבריאות כולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בשלהי חודש מאי חל יום הזיכרון האמריקאי - ממוריאל דיי - וחופי מחוז אורנג' נותרו פתוחים. היות שבמחוזות הסמוכים - ביניהם לוס אנג'לס - הוחלט לסגור את החופים, נוצר מצב מגוחך שבו חופי מחוז אורנג' הוצפו במבקרים, הן במבלים מקומיים והן במבלים שהגיעו ממקומות סמוכים בדרום קליפורניה. ככל הנראה, ההחלטה שהתקבלה השבוע היא לקח מאותו סוף השבוע.

עוד לפני שהודעה רשמית יצאה מטעם המחוז, מספר ערים בתחומו כבר הודיעו כי יסגרו את החופים, לרבות ניופורט ביץ', הנטינגטון ביץ', סיל ביץ' ולגונה ביץ'. אך כעת כבר מדובר בהחלטה גורפת שתחול על כל חוף ציבורי במחוז.

 

 

לפי הודעת מחלקת הפארקים והחופים של המחוז, הסגירה תחל בלילה שבין שישי לשבת ותסתיים בלילה שבין ראשון לשני, ותכלול גם את מגרשי החנייה הסמוכים לחופים.

ראוי לציין כי בדומה לממוריאל דיי, גם בסוף השבוע הקרוב החופים בלוס אנג'לס לא יהיו פתוחים. 

 

ההחלטה לסגור את החופים התקבלה מתוך רצון להאט את התפשטות הנגיף (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, רק אתמול הודיעו שני מחוזות בדרום קליפורניה - אורנג' וסן דייגו - על החמרת נהלים. כך למשל, מחלקת בריאות הציבור במחוז אורנג' הורתה לסגור את מרבית הברים.

למעשה, הנחיה זו מצטרפת להנחיה דומה שפורסמה ע"י הרשויות במחוזות הסמוכים - לוס אנג'לס וריברסייד. חשוב להבהיר כי חלק מהברים יוכלו להישאר פתוחים, אך רק המקומות שבהם מגישים מזון. יתרה מכך, ראוי לציין כי עדיין ניתן למכור/לקנות אלכוהול בברים המגישים מזון, אך רק בתנאי שמדובר בחלק מעסקה (כלומר, לא ניתן להגיע ולהזמין רק בירה. אך ארוחה ביחד עם בירה כן תוגש).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE