הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכומר הושעה לאחר שקרא ל-BLM "תולעים"
גם התנצלות לא ממש עזרה לעצור את השעייתו של ת'יאודור רות'רוק שבעלון הכנסייה שפירסם ביום שבת השתלח בתנועת Black Lives Matters, עתה נראה כי עתידו המקצועי לוט בערפל

כומר בעיר כרמל שבמדינת אינדיאנה הושעה בעקבות שהשווה את אנשי Black Lives Matters ל"תולעים וטפילים" באחד מעלוני הכנסייה שהתפרסמו השבוע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבישופ תימוט'י דוהרטי החליט לפעול כנגד הכומר ת'יאודור רות'רוק שטען כי "החיים היחידים שאכפת להם הם שלהם, והכוח היחיד שהם מחפשים הוא עבור עצמם, הם זאבים בבגדי זאבים, גנבים בעלי מסכות ובנדיטים, המבקשים לעכל את חיי העניים ולהרוויח מהפחדים של אחרים. הם תולעים וטיפלים במקרה הטוב ביותר, הניזונים מהבידוד וההתמכרות של משפחות שבורות, והמצאיעים להחליף את התסכולים הקיימים והחרדות הקיימות עם עוד אומללות וסלידה", הציע הכומר בניתוח סוציולוגי פסיכולוגי שמלבד כינויי השמות המיותרים אינו כל כך רחוק מהמציאות.

עם זאת המומנים עליו הביעו "דאגה דתית על ההשפעה שהייתה לדברים על הקהילה". וטענו כי להשהיה עלול להיות אפקט חיובי על הכומר ועל האיזור כולו.

"ישנם אפשרויות רבות לבחינת המשך דרכו הציבורית, עם זאת הוא לא ישוב לאזור גרמל ולא ישמש עוד בכנסיית סנט אליזבת'.

רות'רוק הביעה התנצלות ביום שלישי בערב במסר שנשלח באתר הכנסייה ושפורסם בעיתון האינדיאנפוליס סטאר, "לא הייתה כוונתי לפגוע באף אדם, ואני מתנצל שמילותיי גרמו לכאב, על הכנסייה לגנות גזענות, שהיא חלק מהמרקם החברתי שלנו, עלינו להיות מודעים כי ישנם אנשים אשר ינסו לעוות את הבשורה. ישנם אנשים החיים בפחד כפי שציינתי אולי בצורה לא הכי טובה, וישנם אנשים הניזונים מהפחדים כדי לקדם עוד פחד ומחלוקת"

קבוצות מקומיות ביקשו לפטר את רות'רוק מתפקידו, נכון לעתה לא ברור אם השהייתו של הכומר תספק את המוחים,

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE