הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיזוג ענק בתעשיית משלוחי המזון: אובר רוכשת את פוסטמייטס ב-2.7 מיליארד דולר
העובדה שרמת הביקוש לנסיעות באובר צנחה לשפל היסטורי, החברה זקוקה להכנסה גדולה יותר באמצעות משלוחי המזון. על אף השמועות על כך שגראבהאב תירכש, בסופו של דבר הוחלט לרכוש את פוסטמייטס. מנכ"ל אובר: "רואים את החשיבות של שירותים מסוג זה, בייחוד במהלך המשבר"

חברת הנסיעות השיתופיות, אובר, הודיעה הבוקר (שני) כי הגיעה לסיכום על רכישת חברת פוסטמייטס, עבור 2.7 מיליארד דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

המהלך נועד להגדיל את נתח השוק של שירות משלוחי המזון של אובר - אובר איטס - מטרה שאותה ראשי החברה סימנו כבר בתחילת השנה.

כזכור, בחודש מאי דווח כי אובר בוחנת האם לרכוש חברה אחרת, גראבהאב, עבור 7 מיליארד דולר. אלא שמאז אותו דיווח, נוצרו פערים חדשים בין החברות. לפני כשבועיים דווח בניו יורק טיימס כי אובר מנהלת שיחות ראשוניות עם פוסטמייטס, וכאמור, הבוקר כבר פורסמה הודעה רשמית.

פוסטמיטס נחשב לשירות פופולרי, בעיקר בלוס אנג'לס, פיניקס ומיאמי, והחברה פועלת כיום ביותר מ-4 אלף ערים: "אחד הדברים השותפים לאובר ופוסטמייטס זה האמונה ששירותים כמו שלנו הם הרבה יותר ממשלוחי מזון - הם חלק בלתי נפרד וחיוני לכל קהילה, דבר שאנחנו רואים בצורה ברורה במהלך משבר הקורונה", מסר מנכ"ל אובר, דארה קוסרשאהי.

לדעת רבים, עסקת הרכישה תרכך את הפגיעה הכלכלית הקשה שמשבר הקורונה צפוי להסב לאובר. פגיעה זו נובעת מכך שהביקוש לנסיעות השיתופיות נעלם כמעט לחלוטין, ועל כן החברה נאלצת "להישען" על רווחי אובר איטס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE