הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקלטות הסודיות של קלינטון וברק? "לגיליין אוסף קלטות מרשים, זה כרטיס היציאה שלה מהכלא, היא לא הולכת ליפול לבד"
חברתה הקרובה של מקסוול מסרה לדיילי המייל כי אפשטיין נהג להכין סרטונים של ביקורי שועי העולם באחוזותיו, מקסוול לטענתה הייתה שומרת עותקים של הסרטונים המדוברים. במקביל הועברה אמש האסירה השמורה ביותר בארה"ב לתא מיוחד בבית הסוהר בברוקלין, לקראת התייצבותה בבית המשפט במנהטן ביום שישי להארכת מעצרה

 

 

 

חברה קרובה של גיליין מקסוול הנאשמת כי גייסה קטינות ששימשו כשפחות מין עבור המיליארד היהודי בעל הקשרים הבינלאומיים ג'פרי אפשטיין, מסרה היום לעיתון הדיילי מייל הבריטי כי היא סבורה שבידי מקסוול 'אוסף שלם של הקלטות וידיאו של גברים רבי עוצמה המקיימים יחסי מין ומתעללים בנשים'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אפשטיין לא רצה לתפוס רק את עצמו מבצע את מעשיו בעדשת המצלמה, הוא אהב שגם האנשים החזקים שבאים אליו עושים זאת", מסרה החברה ברומזה לשועי עולם כלארי סאמרס, אלן דרשוויץ, הנשיא לשעבר קלינטון, הנסיך אנדרו, ואולי אף ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק.

"גיליין תמיד הייתה ערמומית מאד. היא לא הייתה נשארת עם אפשטיין כל השנים האלה בלי תעודת ביטוח".

"הקלטות האלה יכולות להיות כרטיס היציאה שלה מהכלא, אם הרשויות יסכימו להחליף אותם עבור יציאתה לחופשי. יש לה עותקים של כל מה שאפשטיין עשה עם שועי עולם. אם גיליין תיפול, היא הולך לקחת המון אנשים איתה למטה".

אשת החברה הגבוהה בת ה-58, הועברה מוקדם יותר אמש לבית מאסר אחר ברובע ברוקלין והיא אמורה להופיע בפני בית משפט במנהטן ביום שישי, היא מואשמת בכ-6 סעיפים וצפויה לבלות את שארית חייה מאחורי סורג ובריח במידה ולא תגיע לעסקת טיעון.

חלק מקורבנותיה של מקסוול תיארו אותה כנרקסיסטית, מרשעת וחסרת לב. אחת מהן אף טוענת בעדות מצמררת כי היא עברה בעצמה מעשי אונס חמורים על ידה.

כשאפשטיין עצמו נעצר בשנה שעברה גילו החוקרים אלפי תמונות עירום של נערות צעירות באחוזתו במנהטן, למעלה מעשור לאחר שכבר הורשע בעבירות פדופיליה בשנת 2008.

בינתיים, לא ידוע אם אזרחית בריטניה שנעצרה באחוזתה שבניו המפשייר משתפת פעולה עם חוקריה.

 

האחוזה בה נעצרה מקסוול (צילום: ניו יורק פוסט)

מקסוול היא בתו של איל ההון היהודי רוברט מקסוול, ניצול שואה שהגיע לבריטניה בזמן מלחמת העולם השנייה, התגייס לצבא הבריטי התקדם בשרשרת הקצונה, ועד מהרה הפך לאיש תקשורת, עסקים ולפוליטיקאי בולט שהיה ידוע במעלליו ובשאיפות הבלתי נדלות והאישיות הגרנדיוזית והעוצמתית שלו.

מקסוול איבד את חייו בנסיבות מסתוריות על יאכטה בסמוך לאיים הקנריים בשנת 1991, מותו נקשר בעבודתו הממושכת עם שירותי הביטחון והמודיעין הישראליים.

ארי בן-מנשה, בכיר המודיעין הישראלי לשעבר אף טען בספר שיצא לאחרונה כי "מקסוול היה נכס חשוב עבור שירותי המודיעין הישראליים, וכי גם בתו גוייסה לשירות בשלב מסויים".

 

מקסוול ואפשטיין

בתוך כך, על פי התובעים מקסוול הבת מהווה סיכון בריחה ממשי, ומוצמדת לה שמירה כ-24 שעות ביממה. "יש בידיה שלושה דרכונים, היא עשירה ובעלת קשרים בינלאומיים רבים, אין לה שום סיבה להישאר בארה"ב ולעמוד מול מאסר ממושך", מסרו בכירים בפרקליטות הפדרלית. במקביל לפני מספר ימים דיווחנו כי אתר ה-National File ציין כי שכנים ודיירים בבניין של אפשטייין במנהטן נהגו לזהות שיירת מאבטחים דוברת עברית במספר הזדמנויות בהיקשר ליחסיו של אהוד ברק עם אפשטיין.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE