הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשיא ברזיל אובחן כחולה קורונה
ז'איר בולסונארו חשף כי קיבל תוצאה חיובית בבדיקת הקורונה וסיפר שהוא "מרגיש טוב, אפילו נורמלי". עוד סיפר בולסונארו כי הוא נוטל את תרופת הידרוכלורוקווין שאותה הנשיא טראמפ שיבח בעבר

נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, אובחן באופן רשמי כחולה קורונה, וזאת יומיים בלבד לאחר שחש ברע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו (צילום: Getty Images)

 

"אני מרגיש טוב, אפילו נורמלי. אני רוצה ללכת לטייל ברגל, אבל אני לא יכול בגלל ההמלצות של הרופאים", סיפר בולסונארו, שבאופן חריג בחר לחבוש מסכה.

 

 

כזכור, הנשיא זוכה לביקורת קשה מצד תושבים רבים, על כך שהוא מזלזל במגפה. על אף שיותר מ-1.5 מיליון חולים אובחנו במדינה ו-65 אלף איש מתו בעקבות ההידבקות בקורונה, בחודשים האחרונים בולסונארו לא היסס לצאת לרחובות ולדבר עם תומכיו. במקרים רבים, הוא סירב לשים מסכה וטען כי העבר שלו כספורטאי יסייע לו.

כאמור, ביום ראשון הנשיא חש ברע, ואתמול עבר בדיקת קורונה. בולסונארו אף נכח בסוף השבוע במסיבה שנערכה בביתו של טוד צ'פמן - שגריר ארה"ב בברזיל - לכבוד יום העצמאות האמריקאי. במשרד החוץ בוושינגטון מסרו כי צ'פמן, שצולם ביחד עם בולסונארו ללא מסכות, יעבור בדיקות קורונה על אף שאינו חווה תסמינים כלשהם.

 

 

בולסונארו בן ה-65 אף סיפר כי הוא נוטל את תרופת הידרוכלורוקווין - אותה תרופה נגד מלריה שהנשיא טראמפ שיבח (ואפילו טען שהוא נוטל אותה בעצמו) למרות שלא נמצאו הוכחות מדעיות על כך שהתרופה יעילה כנגד הקורונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE