הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק החל למכור מכנסי שורטס באתר חברת טסלה
החברה ממשיכה לשבור שיאים ועוברת משמעותית את ערך 200 מילארד דולר. אתר החברה קרס מרוב כניסות לאחר שהמחווה הסרקסטית עלתה לאוויר

כפי שדווחנו כאן חברת טסלה ממשיכה להפוך את שנת 2020 לשנת הראלי שלה דרך נסיקת מניית החברה.  כיום שווי החברה בעקבות הגיוסים האחרונים מגיע ליותר מ-200 מילארד דולר.
בין אם זה כתוצר הגאות הזמנית והסינטטית באופן חלקי בשוק ההון האמריקאי המסתמך על הזרמות המילארדים של הפד לשוק ומבין מסיבות אחרות, בטסלה ומאסק היזם והמוביל שלה, מחייכים בירוק. טסלה, שנותנת בוסט חזק בתחום המשני שלה סוללות-העל לרכבים ולבתים שחלקם אמור ע"פ התכנון להספיק ל-16 שנות פעילות, וזאת כמובן לצד ענף הדגל שלה-  מובילת תחום הרכבים החשמליים, עדיין לא נכנסה ברשימת בין 20 היצרניות הנמכרות בעולם הרכב, ובכל זאת רשמה כמות נאה של 90 אלף מסירות רכבים כשהיא מכה משמעותית את התחזיות האנליסטים בפער משמעותי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אילוסטרציה

ההכאה פעם אחר פעם בתחזיות,הוציאה  בפעם הזו מהיזם המוביל שלה אילון מאסק רעיון  יצירתי של סרקזם. תוך שהוא לועג ל"שורטיסטים" - אותם ספקולנטים  שמהרמים כשלון טסלה הוא החל למכור במהדורה מיוחדת באתר החברה,  מכנסיים קצרות, "שורטס"  במחיר של 69$ עם מספר לא מקרי שמרמז גם הוא ב"הפוך על הפוך".

שנת 2020 בינתיים מעולה עבור החברה בשוק ההון

"השורטיסטים" באופן אירוני ובניגוד לאינטרס שלהם עצמם, בעצם מגבירים עוד יותר את רווחיות המניה, לאחר שהם ממשיכים לקנות אותה   ב"מנות קטנות" בתקווה שהיא תיפול והם יהנו מהקריסה, שבינתיים לא נראית באופק וגם הרכישות של הספקולנטים האלה מעלות עוד יותר את ערכה.
מאסק פירסם ברשת החברתית את דבר מכירת מכנסוני השורטס, מה שגרם לאתר החברה לקרוס מרוב כניסות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE