הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יונייטד איירליינס משיקה קו חדש משיקגו לישראל
ענקית התעופה האמריקאית הכריזה על נמה"ת שיקגו או'הייר כיעד הרביעי שיחובר בטיסה ישירה לתל אביב, והקו צפוי להיפתח בחודש ספטמבר הקרוב. אל על הייתה אמורה לטוס לעיר במרץ, אולם היא נאלצה לבטל את הקו בשל המשבר. בפועל, יונייטד תגיע למצב שבו היא מפעילה 5 טיסות יומיות לישראל

בזמן שאל על "נאבקת על חייה" ונמצאת בדרך הבטוחה לקראת הלאמה, יונייטד איירליינס מבקשת להגדיל את נתח השוק שלה בנתב"ג, והשבוע נודע כי היא מוסיפה יעד רביעי מישראל: שיקגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הקו בין תל אביב לנמל התעופה שיקגו-או'הייר צפוי להתחיל בחודש ספטמבר הקרוב, לקראת חגי חודש תשרי. עם זאת, חשוב לזכור כי מגפת הקורונה עלולה להביא לדחיית הקו, בהתאם להתפתחויות.

למעשה, אל על תכננה להתחיל לטוס לשיקגו ב-22 במרץ, אולם שבועות ספורים קודם לכן היא הפסיקה את פעילותה לחלוטין (מלבד טיסות קרגו וטיסות נוסעים מיוחדות), והוחלט לדחות את פתיחת הקו. כאמור, יונייטד ניצלה את הדחייה כדי לפתוח את הקו. כזכור, כבר לפני כשנה דווח כי יונייטד בוחנת את פתיחת קו זה, שכן או'הייר הוא אחד הבסיסים הגדולים של חברת התעופה.

יונייטד תפעיל 3 טיסות שבועיות בקו בין שיקגו לישראל, בעזרת מטוסי הדרימליינר 787-9. הטיסה משיקגו תמריא בשעה 6:30 בערב (בימי שני, חמישי ושבת) ותנחת בשעה 1:45 בצהריים למחרת היום. טיסת החזור תמריא מישראל ב-12:50 בלילה בימי שני, רביעי ושבת, ותנחת בשעה 5:30 לפנות בוקר בעיר הגדולה באילינוי.

 

נמה"ת בן גוריון. בקרוב יונייטד תפעיל 5 טיסות יומיות לארה"ב (צילום: Shutterstock)

 

כיום, יונייטד מפעילה טיסה יומית לניוארק בעזרת מטוס דרימליינר 787-10, וב-24 באוקטובר תתווסף טיסה יומית נוספת בעזרת מטוס בואינג 777-300. בקו לסן פרנסיסקו מתבצעות שלוש טיסות שבועיות, והחל מה-8 בספטמבר יונייטד תעבור למתכונת של טיסה יומית. הקו לבירת ארה"ב, ווושינגטון די. סי., בוטל עד ה-25 באוקטובר.

המשמעות היא שלקראת חודש נובמבר, יונייטד תגיע למצב שבו היא מבצעת חמש טיסות יומיות לישראל (שתיים מנויארק, אחת לדי.סי., אחת לשיקגו ואחת לסן פרנסיסקו) - כמות בלתי נתפסת עבור חברת תעופה אמריקאית בישראל.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE