הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: הסטודנטים הקנדיים שרו "פלשתין היא ארצנו, והיהודים הם כלבינו"
מיום ליום קנדה הסבלנית הולכת והופכת למקום פחות נעים עבור יהודים. השבוע מקרה נוסף של אנטישמיות במסווה פרו-פלשתינאי אירע והסעיר את הקהילה היהודית במדינה הצפונית התוהה, האם קנדה הופכת למקום פחות בטוח עבור יהודים וישראלים?

שוב פעם אנטישמיות בקנדה.

ארכון בני-ברית תובע עתה קבוצת סטודנטים ותלמידי תיכון שונאי יהודים ואנטי-ישראליים הפעילים במרכז האיזורי של מיסיסואגה על כך שקראו לביצוע פשעי-שנאה במסגרת קריאות אנטישמיות חריפות במהלך מפגן כוח שאירע בתחילת השבוע.

בסרטון מחריד  שעלה באתר גלובל-ניוז נשמעות הסיסמאות בשפה הערבית ביניהן הקריאה "פלשתין היא ארצנו והיהודים הם כלבינו".

האירוע המדובר מתרחש רק מספר ימים לאחר שפרשה נוספת היכתה את הקהילה היהודית הקנדית כאשר בעלים של מסעדה בלב טורונטו נתפסה במספר התבטאויות קיצוניות תוך שהיא נמצאת עתה חקירה בשל התנהלות קיצונית ופוגענית כלפי יהודים ותליית שלט "ציונים אינם רצויים פה" על חלון מסעדתה. דבר המנוגד בפירוש לחוק הקנדי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"סאוגה עבור פלשתינאים", היא שם הקבוצה אשר מתארת את עצמה כ"קבוצת סטונדטים בעלי תשוקה לגבי פלשתין אשר רוצים להביע עמדה נגד ישראל ונגד פעולותיה הבלתי חוקיות".

ראש העיר של מיסיסואגה הביעה דאגה על תצוגת השנאה וטען כי הדבר הופנה למשטרה המקומית.

 

"תצוגת אנטישמיות במרחב הציבורי הקנדי הינה בלתי מקובלת בעליל. התנגדות למדיניות ישראל לא יכולה להפוך לעילה להשפלת יהודים ולקריאתם בשם 'כלבים' או לאיום באלימות כלפיהם", מסר מייקל מוסטין, מנכ"ל ארגון בני-ברית, קנדה.

קנדה הינה מדינה בעלת אוכלוסיית מהגרים גדולה, בתוכה גם אוכלוסיית מהגרים ממוצא ערבי-מוסלמי גדול. 

באחרונה החלו מתפרסמים נתונים המעידים כי האנטישמיות הולכת ותופסת תאוצה במספר מחוזות חשובים במדינה הצפון-אמריקנית ונראה כי מדובר בצורת השנאה הנפוצה כרגע במספר אזורים בקנדה המכוונת נגד מיעוטים במדינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE