הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שנת הלימודים תיפתח בחודש הבא, אך התלמידים לא יגיעו לבתי הספר
דווקא בזמן שהממשל הפדרלי דוחף לפתוח את כלל בתי הספר בארה"ב, מחוז החינוך השני בוגדלו הודיע כי הלימודים אומנם יתקיימו, אך רק במתכונת מקוונת. מפקח החינוך: "לא יכולים להתפשר על הבריאות והבטיחות של התלמידים"

שנת הלימודים הבאה תיפתח במחוז החינוך הציבורי בלוס אנג'לס (Los Angeles Unified School District, או LAUSD) ב-18 באוגוסט, אך התלמידים לא ישובו לכיתות הלימוד במועד זה, כך מסר הבוקר (שני) מפקח החינוך, אוסטין ביוטנר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ס טאפט בשכונת וודלנד הילס (צילום: Shutterstock)

 

"הלימודים אמנם יחלו באוגוסט, אך לא נוכל לקיים אותם בבתי הספר. אנחנו לא יכולים להתפשר על הבריאות והבטיחות של התלמידים", הסביר ביוטנר, שהדגיש כי העלייה בתחלואת הקורונה והעובדה שנשאים אסימפטומטיים גם תורמים להפצת הנגיף, כסיבות העיקריות להחלטה שתוביל לכך שלמעלה מ-700 אלף התלמידים ילמדו מהבית.

ההחלטה אף התקבלה ימים ספורים לאחר שד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור של מחוז לוס אנג'לס, אמרה כי "על כל מחוזות החינוך לגבש תוכנית שבה הלימודים יתקיימו באופן מקוון ב-100%, גם בבתי הספר הפרטיים וגם בבתי הספר הציבוריים. זה יהיה חסר אחריות מצדנו שלא להתכונן למצב שבו נזדקק לתוכנית זו".

 

 

כזכור, משרד החינוך בלוס אנג'לס כבר גיבש את הנהלים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה. סדרת ההנחיות שפורסמה בחודש מאי כללה, בין היתר, חובת חבישת מסכות בכל רגע נתון, הגבלת כיתות הלימוד ל-16 תלמידים ופיזור השיעורים לשעות שונות כדי למנוע מגע מיותר עם אחרים.

עוד עולה מההנחיות כי ארוחות הצהריים תוגשנה בכיתות הלימוד, ולא בקפיטריה כפי שקרה עד כה. מעבר לכך, מסדרונות בתי הספר יהפכו לחד-סטריים ותלמידים שיבקשו לשחק עם כדור במהלך ההפסקה ייאלצו לעשות זאת לבד (ומבלי למסור/לזרוק את הכדור לתלמידים אחרים).

עם זאת, כעת תוכנית זו הפכה למיותרת, שכן, כאמור, התלמידים לא ישובו לבתי הספר. בנוסף, ראוי לציין כי החלטת משרד החינוך במחוז מנוגדת לחלוטין לרצון הממשל הפדרלי, והעומד בראשו, הנשיא טראמפ, שדוחף לפתוח את כלל בתי הספר ומוסדות הלימוד הנוספים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE