הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חובת חבישת מסכות וארוחות בכיתות: כך תיראה שנת הלימודים הבאה בלוס אנג'לס
סדרת הנחיות מפורטות פורסמה מוקדם יותר היום ע"י משרד החינוך במחוז המאוכלס בארה"ב. בין היתר, כמות התלמידים בכל כיתה תוגבל ב-16. בנוסף, מסדרונות בית הספר יהפכו לחד-סטריים. בכירה במשרד החינוך: "לצערי, חלק מהדברים שהתלמידים נהנו לעשות בעבר לא יתאפשרו במסגרת הנהלים החדשים"

במשרד החינוך בלוס אנג'לס כבר הבינו מזמן כי שנת הלימודים הנוכחית אבדה - לפחות בכל הקשור לקיום הלימודים בתוך בתי הספר. לכן, אנשי המשרד התרכזו בשבועות האחרונים בעיקר בגיבוש נהלים והנחיות שיאפשרו לתלמידים לשוב למוסדות הלימוד בצורה בטוחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הבוקר (רביעי) פרסם משרד החינוך את סדרת ההנחיות (את כל 43 עמודי המסמך ניתן לקרוא כאן), שכוללת, בין היתר, חובת חבישת מסכות בכל רגע נתון, הגבלת כיתות הלימוד ל-16 תלמידים ופיזור השיעורים לשעות שונות כדי למנוע מגע מיותר עם אחרים.

עוד עולה מסדרת ההנחיות כי ארוחות הצהריים תוגשנה בכיתות הלימוד, ולא בקפיטריה כפי שקרה עד כה. מעבר לכך, מסדרונות בתי הספר יהפכו לחד-סטריים ותלמידים שיבקשו לשחק עם כדור במהלך ההפסקה ייאלצו לעשות זאת לבד (ומבלי למסור/לזרוק את הכדור לתלמידים אחרים).

 

 

"המטרה שלנו היא לאפשר לקיים את הלימודים בצורה בטוחה ובריאה", הסבירה דברה דוארדו, בכירה במשרד החינוך במחוז לוס אנג'לס, "לצערי, חלק מהדברים שהתלמידים נהנו לעשות בעבר לא יתאפשרו במסגרת הנהלים החדשים".

 

מפקח החינוך בלוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר (צילום: פוקס 11 / Shutterstock)

 

כזכור, כבר ב-13 במרץ הודיעו מערכות החינוך בלוס אנג'לס וסן דייגו על סגירה משותפת של כלל מוסדות הלימוד בתחומן. במקור, סגירה זו אמורה הייתה להימשך כשבועיים, אולם בתוך ימים בודדים דווח כי ההערכות הן ששנת הלימודים הנוכחית לא תחודש. בנוסף, לקראת סוף חודש מרץ אמר מפקח החינוך הראשי בקליפורניה כי הוא "לא צופה שהתלמידים יחזרו לשנת הלימודים".

בתחילת החודש דיווחנו על כך שמפקח החינוך במחוז לוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר, בוחן האם ניתן לבצע בדיקות קורונה בחצי מיליון התלמידים הלומדים בעיר, כמו כן בקרובי המשפחה שלהם: "אנחנו דנים בנושא זה, בייחוד בנוגע לכך שגם קרובי המשפחה של התלמידים צריכים לעבור את הבדיקות. אך בשלב זה לא גיבשנו שום תוכנית ואנחנו לא יודעים להגיד מאיפה המימון לכך יגיע", אמר ביוטנר.

ביוטרנר אף סימן 2 מכשולים שעלולים לצוץ לקראת שנת הלימודים הבאה: השגת מספיק מסכות עבור כלל התלמידים וצוות בית הספר (נבדקת גם האפשרות שתלמידים יזדקקו למספר מסכות במהלך היום), ונושא החיטוי של מוסדות הלימוד עצמם.

"צורת הניקיון היסודית והמתאימה למגפה תהיה שונה מאוד מזו שהייתה קיימת במשרד החינוך לפני חודשים בודדים. בתי הספר אומנם עברו ניקיון מדי יום, אך לאו דווקא חיטוי. וחשוב להבין שמדובר בשני דברים שונים, ושחיטוי הוא יסודי יותר אך גם עולה הרבה יותר כסף לבצע", הסביר ביוטנר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE