הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפקח החינוך במחוז לוס אנג'לס: שנת הלימודים הבאה תתחיל ב-18 באוגוסט
בשבוע שעבר רמז המושל בנוגע לאפשרות שהלימודים יחודשו כבר ביולי, אולם בסוף השבוע מסר מפקח החינוך במחוז כי שנת הלימודים תיפתח באמצע אוגוסט. עם זאת, לא ידוע אם עד אז יתאפשר לתלמידים להגיע לבתי הספר, או שמא הלימודים מרחוק יימשכו

משרד החינוך במחוז לוס אנג'לס (Los Angeles Unified School District) סימן את אמצע חודש אוגוסט כיעד לפתיחת שנת הלימודים הבאה, כך אמר אתמול (ראשון) מפקח החינוך במחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפקח החינוך בלוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר (צילום: פוקס 11 / Shutterstock)

 

כזכור, בשבוע שעבר רמז מושל המדינה, גאווין ניוסאם, בנוגע לאפשרות שבתי הספר ייפתחו כבר כבר במהלך חודש יולי, אולם לפי המפקח אוסטין ביוטנר, תאריך היעד לפתיחת שנת הלימודים הבאה הינו יום שלישי, ה-18 באוגוסט. עם זאת, לא ברור אם עד אז יתאפשר לתלמידים לחזור לבתי הספר, או שמא מדובר במועד שבו שנת הלימודים המקוונת תיפתח.

פרטים נוספים צפויים להימסר בהמשך היום כאשר ביוטנר יכנס מסיבת עיתונאים, אולם בסוף השבוע הוא סיפר לתקשורת המקומית בעיר שההחלטה "תתקבל בהתאם למדע. מומחים ינחו אותנו בנוגע לאפשרויות שיעמדו בפנינו ב-18 באוגוסט", הוא אמר.

בתי הספר ברחבי לוס אנג'לס נסגרו ב-13 במרץ, ומאז התלמידים נמצאים במתכונת של לימודים מרחוק. כדי לפתוח את בתי הספר, במשרד החינוך יצטרכו לוודא שיוכלו לבצע בדיקות לזיהוי הנגיף, כמו גם לבצע מעקב אחר נשאים. יתכן שיוחלט על כיתות לימוד קטנות יותר (שבהן התלמידים יוכלו לשמור על ריחוק חברתי).

 

 

בחודש שעבר התייחס המפקח ביוטנר למעבר ללימודים מרחוק. הוא אומנם חילק שבחים, אך בו בזמן הודה כי ישנם לא מעט אתגרים הקשורים לנושא: "גם בתקופות הטובות ביותר, השקת תוכנית לימודים מקוונת במשרד החינוך השני בגודלו בארצות הברית, הייתה נחשבת למאתגרת. בזמן שסגירת בתי הספר נמשכת, אנחנו עושים מאמצים גדולים לסגור את כל הפערים בשבועות הקרובים. התלמידים בונים עלינו", אמר מפקח החינוך אוסטין ביוטנר.

ב-13 במרץ הודיעו מערכות החינוך בלוס אנג'לס וסן דייגו על סגירה משותפת של כלל מוסדות הלימוד בתחומן. במקור, סגירה זו אמורה הייתה להימשך כשבועיים, אולם כבר בימים האחרונים דווח כי ההערכות הן ששנת הלימודים הנוכחית לא תחודש. בנוסף, לקראת סוף חודש מרץ אמר מפקח החינוך הראשי בקליפורניה כי הוא "לא צופה שהתלמידים יחזרו לשנת הלימודים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE