הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית לוס אנג'לס: "אנחנו רגע לפני הגבלות חדשות וצווי סגירה נוספים"
ראש העיר גרסטי, מבקר בעקיפין את מושל קליפורניה, אבל כעת נראה שמיישר קו. טוען שפתיחת העסקים מרובי הלקוחות היתה שגיאה שבאחריות מושל המדינה וראשי המחוז. "נקודת האיזון שהופרה לכאורה: עליה מ-8 ל-10 אחוזים חיוביים". "זה לא רק עניין של סגירה ופתיחה של עסקים, זה הרבה בעיקר הציבור שבחלקו איבד עירנות לגבי מחויבותו לשמור על הכללים"

ראש עיר המלאכים, אריק גרסטי הודה ביום ראשון כי לוס אנג'לס נפתחה מחדש מהר מדי ושוב הזהיר כי העיר "עומדת על סף" של צווי הגבלות חדשים בזמן שווירוס הקורונה ממשיך להתפשט לכאורה בקליפורניה. גרסטי נשאל לגבי מאמר מערכת של לוס אנג'לס טיימס, שמתח ביקורת על פתיחתה המהירה של קליפורניה, שלאחריה חלה עליה במקרי COVID-19 חדשים ואשפוזים חדשים 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



לוס אנג'לס, סמוך לחוף

 

"אני מסכים שהדברים האלה התרחשו מהר מדי," אמר גרסטי, אך בבד בבד הרחיק אחריות מעצמו כשאמר כי ההחלטות התקבלו מעליו ברמת המדינה והמחוז ולא על ידי נציגי העיר ברמז ברור למושל קליפורניה ניוסם. ראש העיר, אמר כי לוס אנג'לס "נמצאת "על סף" של הנפקת צווי סגר נרחבים שמשמעותם היא השארות בבתים, שכן מחוז לוס אנג'לס, בעל רבע מאוכלוסיית קליפורניה, המשיך לראות את הגידול היחסי גדול ביותר במדינה של מקרם מנוטרים חדשים. 

קליפורניה דיווחה ביום שבת על סך היומי הרביעי בגובהו הכולל של מנוטרי וירוס קורונה, עם יותר מ- 9,000 מקרים חדשים. המדינה דיווחה גם על 120 מקרי מוות נוספים. בשבוע שעבר גרסטי אמר שהוא לא יהסס שוב לסגור את כל העסקים פרט לאלה החיוניים. ההערות הללו הגיעו ימים לאחר שמושל קליפורניה גאווין ניוסום הורה על סגירת  מסעדות מקורות ברחבי המדינה, ובהמשך הורה על סגירת מכוני שיער, מכוני כושר, קניונים ועסקים מקורים אחרים בלוס אנג'לס ובמחוזות אחרים שחווים את התופעה המשמעותית ביותר של מקרי וירוסים. גרסטי אמר היום כי בלוס אנג'לס יש כיום יכולת מספקת של בית חולים ותשתית מספיקה למונשמים.


מושל קליפורניה ניוסם (משמאל) וראש העיר גרסטי. ויכוחים? יישור קו?

מחוז לוס אנג'לס דיווח על מספר שיא של חולי COVID-19 בבתי החולים  בשבוע שעבר תוך שהחלק הכולל של הבדיקות שחזרו חיוביות עלה מ -8% לכמעט 10%. ראש העיר ייחס את הגידול בהתפשטות לא רק לפתיחות המחודשות, אלא גם לאנשים שהפכו פחות עירניים בנוגע למעקב אחר הנחיות בריאות הציבור והתכנסו עם אחרים מחוץ למשקי הבית. "זה לא רק מה שפתוח וסגור," הוא אמר. "זה גם קשור למה שאנחנו עושים בנפרד." גורמים רשמיים מתחום הרפואה, חזרו ואומרים כי אנשים חייבים ללבוש מסכות ולשמור על מרחק חברתי כדי להאט את התפשטות המגפה, אבל נראה שרבים איבדו משמעת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE