הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא מתאים בשנה הנוכחית": רשתות נוספות הודיעו על סגירתן במהלך "בלאק פריידי"
טרגט הצטרפה לאחת המתחרות הגדולות שלה, וולמארט, והודיעה כי מבצעי החג יהיו זמינים כבר מחודש אוקטובר, בזמן שהסניפים עצמם יישארו סגורים בחג. מכנ"ל טרגט: "החיפושים אחר מבצע כזה או אחר מובילים להתקהלות, דבר שקשה לאשר בימי הקורונה"

כלל סניפי הרשתות טרגט ודיקס ספורטינג גודס יישארו סגורים במהלך חג ההודיה, וזאת על רקע משבר הקורונה והרצון שהעובדים יבלו עם משפחתם במהלך החג. בכך השתיים הפכו לרשתות האחרונות שמשבשות את תוכניותיהן ל"בלאק פריידי" - חג הקניות האמריקאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וולמארט, דיקס וטרגט כבר קיבלו החלטה. במייסיס עדיין שוקלים (צילום: Shutterstock)

 

חשוב לזכור כי על אף שיום השופינג נקרא "בלאק פריידי", התחרות בין הרשתות גרמה לכך שמדי שנה, הן מקדימות את מועד הפתיחה, וכעת מרביתן כבר מתחילות לקבל לקוחות בשעות הערב המוקדמות של יום חמישי (חג ההודיה עצמו). סוגיה זו הפכה לנקודת המחלוקת העיקרית בין תאגידי הענק לבין ארגוני העובדים, שכן הנוכחות שלהם בסניפים בערב החג כמובן פוגעת ביכולתם לבלות עם בני המשפחה.

"אין כל ספק כי עונת החגים תראה שונה מאוד השנה. החג עצמו אומנם נמצא כמה חודשים מאיתנו, אך היום אנחנו מספקים לכם הצצה ראשונית לתוכניות שלנו", נכתב הודעה שפורסמה הבוקר מטעם הנהלת טרגט.

לפי ההודעה, ההשפעות של ההחלטה תורגשנה כבר בתוך כחודשיים: "בואו נודה על האמת, החיפוש אחר מבצע או מוצר כזה או אחר כמעט תמיד מוביל להתקהלויות בסניפים, אך זו לא השנה לכך. לכן, כבר בחודש אוקטובר ניתן יהיה להשיג את ההנחות של תקופת החגים, שבדרך כלל הושקו ב'בלאק פריידי'".

מעבר לעובדה שהסניפים יישארו סגורים במהלך חג ההודיה עצמו, בטרגט הסבירו כי קרוב ל-20 אלף מוצרים נוספים יתווספו לאתר החברה, לרבות מוצרי מזון, שיהיו זמינים לאורך כל ימי החגים.

 

"לא מתאים השנה" (צילום: AP)

 

כאמור, טרגט ממש לא לבד, וגם רשת דיקס ספורטינג גודס הודיעה על מהלך דומה: "אנחנו כל כך אסירי תודה בעקבות העבודה הקשה של כל העובדים, שהצליחו 'לנווט' את השנה הקשה הזו באמצעות מחויבות ואכפתיות הדדיות", מסר אד סטאק, מנכ"ל הרשת.

עוד אמרו בדיקס ספורטינג גודס כי התוספת לשכר שהעובדים מקבלים מתחילת המשבר (כ-15% משכרם השעתי) תוארך עד תום השנה הנוכחית.

רק בשבוע שעבר הודיעה הנהלת וולמארט כי הוחלט שלא לפתוח את סניפי הרשת בחג. מנכ"ל החברה, ג'ון פורנר, הסביר בזמנו כי "אנחנו יודעים שעד כה זו הייתה שנה קשה מאוד, והעובדים שלנו עושים עבודה נהדרת. כולנו מקווים שהם יהנו מחג הודיה מיוחד עם קרובי משפחתם".

במקביל לכך, ישנם דיווחים לפיהם רשתות נוספות - ביניהן מייסיס - בוחנות לבצע צעדים דומים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE