הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הטבע משוגע"- איך מגיבים הסלבס לרעידת האדמה שהתרחשה הבוקר בקליפורניה?
תושבי דרום קליפורניה קיבלו היום השכמה מוקדמת במיוחד הודות לרעידת אדמה בחוזק של 4.2. בין התושבים היו גם לא מעט כוכבים שנבהלו מהמקרה ומיד סיפרו מה עבר עליהם בטוויטר

אין ספק שזה לא היה בוקר שגרתי עבור תושבי דרום קליפורניה. בארבע וחצי בבוקר החלה האדמה לרעוד בעוצמה של 4.2. לא מעט סלבס קפצו ממיטותיהם בבהלה וברגע שנרגעו העלו ציוצים לטוויטר. אחת מהמצייצות הייתה כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן שכתבה: "וואו זה הרגיש הרבה יותר גדול מ- 4.5. כל כך מפחיד! נעלי ספורט ופנס ליד המיטה שלי."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גם הדוגמנית כריסי טיגן שגם בימי קבע מאוד פעילה בפלטפורמה של טוויטר, הסכימה עם אמירתה של קרדשיאן. "4.5!!? זה תמיד יותר קטן ממה שזה מרגיש. בכל מקרה לוס אנג'לס שומרת על עניין, הטבע משוגע."

 


הזמרת קלי קלארקסון סיפרה כמה הילדים שלה- ריבר רוז (בת 7) ורמינגטון אלכסנדר (בן 4), התמלאו בסקרנות על תופעת הטבע. "הילדים שלי אצלי בידיים ואנחנו ערים הרבה יותר מדי מוקדם בגלל רעידת האדמה הזו אבל עכשיו הם דנים על איך כישורי הנינג'ה שלהם לגמרי יעזרו להם בזמן הזה", כתבה קלארקסון. "אני רק שמחה שהם יותר מתעניינים וסקרנים לגבי זה ופחות מפוחדים. הללויה!."

 

 

הזמרת ג'וג'ו כתבה: "המוכנות שלי לרעידת אדמה זה כמו המוכנות של ממשלת ארצות הברית לקורונה. בכלל לא.". הדיג'יי מרשמלו כתב: "אם רעידת האדמה היא איזשהו רמז למה שעומד לבוא ב- 2020, אני סיימתי." השחקנית אוקטביה ספנסר כתבה: "זה היה קצר אבל אינטנסיבי. לא אוהבת את זה." אחת העוקבות, השחקנית ניה ורדלוס, השיבה לה: "יאפ, והכלב שלי כרגע בתוך הפה שלי".

 

 

 

עוד מפורסמים שהצטרפו לחגיגה הם ג'ון סטיימוס שכתב: "כאילו שאנחנו צריכים את זה". והראפרית איגי אזליאה: "טווווב או שהייתה רעידת אדמה או שרוח רפאים טלטלה אותי בזמן שישנתי." ללא ספק רעידת האדמה הזו הוציאה את חוש ההומור של כל המצייצים. הכי חשוב זה שאף אחד לא נפגע.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE