הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנחנו גונבים לוגואים של נשים שחורות?"- טיילור סוויפט נאלצת למתג מחדש את אלבומה החדש
הצוות של הזמרת שחרר הצהרה רשמית בנוגע לטענות שהלוגו שמופיע על מיתוג האלבום החדש- "פולקלור", למעשה נגנב מחברת אופנה בבעלות שחורה. זאת אחר שמעצבת החברה האשימה את המעצב של טיילור בגניבה

בשבוע שעבר הוציאה טיילור סוויפט אלבום בהפתעה, אשר מכיל 16 שירים חדשים לגמרי. שם האלבום החדש הוא- "פולקלור". יחד עם זאת, על הסחורה הנלווית לצאת האלבום רשום "הפולקלור". במקרה, זהו גם שם של מותג אופנה בבעלות אמנית בשם- אמירה ראסול. באתר שלה היא מוכרת מוצרים של מעצבים אפריקאים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כששמה לב אמירה לקווי דמיון בין הלוגואים, היא פנתה לעמוד האינסטגרם שלה כדי למחות על מה שנעשה. "רגע. טיילור סוויפט, זה דבר אחד להשתמש בשם "פולקלור" אבל אנחנו גונבים לוגואים של נשים שחורות עכשיו?" כתבה ראסול.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This morning, it came to my attention that musician #TaylorSwift is selling merchandise to go along with her new album ‘Folklore’. She is currently selling merchandise with the words "The Folklore" printed on them. Based on the similarities of the design, I believe the designer of the merch ripped off my company's logo. I am sharing my story to bring light to the trend of large companies/celebrities copying the work of small minority-owned business owners. I am not going to let this blatant theft go unchecked. Please tag @diet_prada and @thefashionlaw under the post and share this on Twitter and IGz #TheRealFolklore #TheFolklore Original logo designed by @cainecasket

A post shared by Amira Rasool (@amirarasool) on

 

עוד הוסיפה מתחת לפוסט: "הבוקר, הובא לידיעתי שהמוזיקאית טיילור סוויפט מוכרת סחורה לצד אלבומה החדש 'פולקלור'. כרגע היא מוכרת את הסחורה עם המילה 'הפולקלור' מודפסת עליה. על פי הדמיון בין העיצובים, אני מאמינה שהמעצב של הסחורה גנב את הלוגו של החברה שלי. אני משתפת את הסיפור שלי כדי להאיר את הטרנד של חברות גדולות/סלבריטאים שמעתיקים את העבודות של עסקים קטנים בבעלות בני מיעוטים."

טיילור שבעצמה נלחמה בעבר על הזכויות לשירים שלה, מיד עצרה את הייצור של הסחורה עם הלוגו המועתק. בהצהרה הרשמית נכתב: "אתמול, התוודענו לתלונה שהשימוש הספציפי בהא הידיעה לפני המילה 'פולקלור' על חלק מהסחורה של האלבום פולקלור הוא שגוי. בשום פנים ואופן אף סחורה המציגה את השימוש בהא הידיעה לפני המילה 'פולקלור' אינה מיוצרת או נשלחת למכירה."

 

 

עוד נמסר ש"באמונה גדולה, אנו מכבדים את בקשתה ומיד הודענו לכל מי שהזמין את הסחורה עם הא הידיעה שהם כעת יקבלו את ההזמנה שלהם עם השינוי בעיצוב". ראסול הביעה את התודה שלה בטוויטר וכתבה: "אני משבחת את הצוות של טיילור על שהכירו בנזק שעשתה הסחורה לחברה שלי "הפולקלור". אני מכירה בזה שהיא הייתה נציגה חזקה בעבור נשים שמגנות על זכויותיהן היצירתיות, אז זה היה טוב לראות שהצוות שלה נוהג בהתאם."

 

 

טיילור עצמה כתבה בעמוד הטוויטר שלה: "אמירה, אני מעריצה את העבודה שאת עושה ואני שמחה לתרום לחברה שלך ולתמוך במועצת שחורים באופנה באמצעות תרומה."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE