הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“אני במערכת יחסים עם עצמי"- מי אמר לשרליז ת'רון שהיא צריכה חבר?
מערכת היחסים האחרונה של השחקנית הדרום אפריקאית, הייתה ב- 2015 כשיצאה עם השחקן שון פן. מסתבר שבתה אוגוסט חושבת שעבר יותר מדי זמן ואמא צריכה למצוא בן זוג חדש

שרליז ת'רון לא נמצאת יחסים עם אף אחד כרגע, אבל אם תשאלו אותה זה ממש לא עניין. אם תשאלו את הבת שלה לעומת זאת, יש כאן בעיה. כשהשחקנית התארחה בפודקאסט של מעצבת העובדה דיאן פון פירסטנברג, היא שיתפה את הרגע המשמעותי שהיה לה עם בתה הקטנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הסיפור של ת'רון הגיע בתגובה לדעה שהביעה המראיינת שלה: "זה גם חשוב להזכיר לנשים שמערכת היחסים הכי חשובה בחיינו זו מערכת היחסים שיש לנו עם עצמנו. ברגע שיש לך את זה, כל מערכת יחסים אחרת זה בונוס, אבל זה לא הכרחי." כך אמרה פירסטנברג.

על כך השיבה זוכת האוסקר: "מצחיק שהרגע אמרת את זה, בגלל שלפני יומיים הייתי במכונית עם שתי הבנות שלי והקטנה אמרה לי משהו כמו, 'את צריכה חבר!' ואני אמרתי, 'האמת שאני לא. כרגע, אני מרגישה ממש טוב', והיא אמרה, 'אבל, את יודעת מה, אמא? אני פשוט, את צריכה חבר, את צריכה מערכת יחסים'. ואני אמרת 'אני נמצאת במערכת יחסים. אני במערכת יחסים עם עצמי כרגע."

 

 

לפי מה שתיארה שרליז, התגובה של אוגוסט בת ה-5 הייתה משעשעת בהחלט. "היה לה מבט כזה בעיניים כאילו שהיא אף פעם לא ממש חשבה על זה שזאת אפשרות, ואני אמרתי 'זה דבר ממש חשוב בשבילכן לדעת." מוקדם יותר החודש, שרליז סיפרה שאין לה עניין בדייטים כרגע: "אני לא מרגישה שאני מפספסת משהו בחיים שלי, זה פשוט לא משהו שאני מחפשת כרגע".

בפודקאסט היא סיפרה גם על חוויית האימהות שלה: "הדבר שהיה באמת מאיר עיניים עבורי היה שהילדים שלי סוג של באו אלי בצורה לא צפויה, את יודעת- לא ידעתי שאני הולכת להיות אמא לשתי בנות אפרו-אמריקאיות". שתי הבנות של שרליז הן מאומצות ואחת מהן מזדהה כ טרנסג'נדרית, מילד לילדה. "לא ידעתי שאני הולכת להיות אמא לילדה טרנסג'נדרית אפרו- אמריקאית. כל הדברים האלה די עשו אותי יותר מודעת לכמה מעט אני יודעת."

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE