הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'סיקה ביל וג'סטין טימברלייק הביאו לעולם ילד שני והפתיעו את כולם!
המשפחה של השחקנית והזמר מתרחבת והתוספת היא תינוק מתוק. לשניים יש כבר ילד אחד, סיילס בן החמש. החדשות הטובות מגיעות מספר חודשים לאחר שעלה חשד כי ג'סטין לא היה נאמן לג'סיקה

רשמית משפחת טימברלייק- ביל מונה כעת ארבע נפשות! חבר קרוב לזוג סיפר שג'סטין בן ה- 39 וביל בת ה- 38 "הביאו ילד חדש". השניים טרם פרסמו תמונות או הצהרה רשמית בנושא. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הכוכבים נישאו בשנת 2012 והביאו לעולם את בנם סיילס. בזמן הבידוד הם בילו יחד כמשפחה במונטנה. לפני שלושה חודשים חגגו לבנם הבכור מסיבת יום הולדת. בפוסט אינסטגרם מקסים כתבה ביל: "הגבר הקטן הזה הוא בן 5 היום! אנחנו בבית, מכוסים בלגו ועוגת יום הולדת כרגע...אבל הרגע מצאתי את התמונה הזו בפלאפון שלי מהקיץ שעבר וזה כל כך שימח אותי."

 

 

לכבוד יום ההולדת של סיילס, הזוג החליט לתרום לילדים שלא שפר עליהם מזלם: "כדי לחגוג את יום ההולדת שלו, אנחנו תומכים בעמותת "save the children" ו- "feeding america", שעושים עבודה כל כך טובה בלשמור על ילדים והמשפחות שלהם בריאים ומספקים להם אוכל בזמן התקופה הזו. אנחנו שולחים המון אהבה לכולכם."

ג'סטין עצמו סיפר בראיון על החוויה שלהם כמשפחה בבידוד: "אם להיות כן, חשבנו שזו הדרך הטובה ביותר לעשות סוג של את החלק שלנו- יש לנו בית במונטנה אז, אנחנו נשארים כאן", סיפר. "אנחנו מרגישים מאוד ברי מזל ודי מבורכים שאנחנו נמצאים במקום שבו הבית שלנו הוא די מרוחק חברתית כאן, אני מתכוון שרק להיות מסוגל לצאת החוצה לשביל גישה שלך ואולי לצאת לטיול קצר זה תמיד נחמד."

 

 

בדצמבר, ג'סטין התנצל בפני אשתו על שנצפה בפומבי כשהוא מחזיק ידיים עם השחקנית אלישה ויינרייט. הוא תיאר את הערב כמביך. "לפני מספר שבועות הצגתי טעות חמורה בשיקול דעת- אבל תנו לי להיות ברור- שום דבר לא קרה ביני לבין הקולגה שלי", כתב באינסטגרם. "שתיתי הרבה יותר מדי באותו ערב ואני מתחרט על ההתנהגות שלי. הייתי צריך להיות טוב יותר. זו לא הדוגמא שאני רוצה לשמש לבני. אני מתנצל בפני אשתי המדהימה והמשפחה על שגרמתי להם לעבור כזו סיטואציה מביכה, ואני מפוקס על להיות הבעל הכי טוב והאבא הכי טוב שאני יכול להיות. זה לא היה זה."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Timberlake (@justintimberlake) on

 

נראה שהמקרה יוצא הדופן הזה לא שבר את הנישואים של ביל וטימברלייק, והם הצליחו לעבור מזה הלאה. שיהיה המון מזל טוב!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE