הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ערף את ראשו של שותפו לדירה בקונטיקט. הצדיק מעשהו בסיסמה אנרכיסטית של BLM ואנטיפה
האם אווירת האנרכיה ברחובות מתחילה לחלחל לתוך הבתים? משטרת הרטפורד נענתה לשיחת 911 בבוקר ה- 25 ביולי מאת בעל הבית ויקטור קינג, שאמר כי שותפו לדירה, ג'רי תומפסון, נופף לעברו בחרב סמוראי, למחרת התברר המעשה המחריד שבוצע בנרצח. בהמשך החשוד ברצח העביר לחוקרים מסר ברור מאוד

שוכר דירה מקונטיקט ערף ראשו של בעל הבית בו התגורר אשר היה גם שותפו לדירה, וזאת  במהלך סכסוך על שכר דירה שלא שולם, אמרו הרשויות.

שיחה למשטרת הרטפורד בשבת הקודמת ב-25 ליולי  מאת בעל הבית ויקטור קינג, לא עזרה לו להשאר בחיים, אבל אולי תביא להרשעה מהירה של רוצחו.
קינג אמר בשיחה כי שותפו לחדר, ג'רי תומפסון, נופף לעברו בחרב סמוראי, אבל ככל הנראה ביקש מהמשטרה לא להגיע בטיעון שהוא כבר חושב שהמאיים נרגע.כך  לפחות טוען המקומון  הורטפורד Courant 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים









החשוד ברצח ג'רי תומפסון, חזר על ססמאות אנרכיסטיות המתחברות לאלה של  BLM ואנטיפה  "אני אזרח ריבוני ולא כפוף לחוק האמריקאי" 


השניים התווכחו על אי תשלום שכר הדירה המאוחר של תומפסון, כאשר קינג אמר לתומפסון שעליו לעבור אם הוא לא יכול לשלם.

למחרת בבוקר, המשטרה קיבלה פניות מחבריו של קינג שדאגו לשלומו לאחר שלא יכלו להגיע אליו. שוטרים המשיכו משם לביתו של קינג מאוחר יותר באותו אחר הצהריים ומצאו את גופתו חתוכה ומכוסה במצעים, עם דם בכל מקום.

כעת, ג'רי תומפסון מואשם ברצח הכולל עריפה ראשו של ויקטור קינג, סוכן נסיעות בדימוס. בדו"ח של הפתולוג הרפואי נצפו פגיעות תואמות נשק גדול ופתוח, וצוין "פגיעות בזרוע ימין, חזה עליון ולרוחב הצוואר שגרמו עריפת ראש"

"זה היה אכזרי", אמר בן דודו של קינג, ג'ים בנקס, לקורנט. "אני לא יכול לדמיין שהוא עושה משהו שירגיז ככה מישהו שיביא לרציחתו. זה פשוט לא היה באישיותו".

 לאחר מעצרו, תומפסון לא הגיב, אך בשלב מסוים הוא כתב, "נייר בתא כפפות בג'יפ זה כל מה שאתה צריך." המשטרה ערכה חיפוש בתא הכפפות ומצאה ניירת טריה שהצביעה כי האמין שהוא "אזרח ריבוני, ולכן אינו כפוף לחוקים בארה"ב". הועלתה טענה שתומפסון ככל הנראה הושפע בחודשיים האחרונים, מהתפרעויות וססמאות של הארגונים אנטיפה  BLM שהקימו בין השאר "מושבות ריבוניות" וחזרו על ססמאות אלימות ואנרכיסטיות בהתפרעויות הקוראות שלא לקבל את חוקי ארה"ב.





ויקטור קינג, נמצא ערוף ראש, למחרת היום שהתלונן למשטרה על החשוד ברצח

 

תומפסון, 42, עמד מול שופט ביום שלישי באישום רצח בהרטפורד כשנקבעה לו ערבות  בסך 2 מיליון דולר.

המואשם ברצח, הופיע ללא עורך דין וסירב לשוחח עם סנגור ציבורי בטענה שאיננו מכיר בחוקי ארצות הברית. הופעתו הבאה בבית המשפט צפויה להתקיים ב -18 באוגוסט.

מאז החל גל הפרעות והמהומות נרצחו מספר שוטרים, בוצע לינץ' בידי המון תומכי אנטיפה וBLM בבעל חנות בדאלאס , נרצחה אם בת 24 לילד בן 3 לאחר שהשיבה לפעילי BLM שחיי כולם חשובים שחורים כלבנים.
כמו כן, נרשמו עוד עשרות התקפות קשות ואלימות שפגעו באופן קשה בציבור האמריקאי השקט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE