הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת "טייגר קינג"- קרול בסקין, כועסת על השימוש בחתולים גדולים בקליפ החדש של קרדי בי ומייגן די סטליון
הראפריות הוציאו שיר חדש ואיתו גם קליפ נועז במיוחד. בחלק מהפריימים ניתן לראות ברקע נמרים אקזוטיים. בסקין שמשימת חייה היא להגן על חתולים גדולים מגנה בתוקף את השתיים על התדמית שזה יוצר בפני המעריצים

הקליפ החדש של קרדי ומייגן- "WAP" יצא רק בשבוע שעבר וכבר הוא הספיק לחטוף מספר ביקורות. אחת המבקרות היא קרול בסקין, מנכ"לית העמותה להצלת חתולים גדולים שאינה מרוצה בכלל מהתצוגה של נמרים וצ'יטות בקליפ, מאחר ולדעתה זה מאדיר את ההחזקה של החיות הללו כחיות מחמד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הניחוש שלי זה שרוב האנשים אפילו לא יראו את החתולים שהוכנסו בפוטושופ בסצנות בגלל שכל השאר כל כך גס", אמרה בסקין שנכנסה לתודעה הציבורית לאחר צאת הדוקומנטרי "טייגר קינג" בנטפליקס. "שמחתי לראות שזה אכן נראה שהכל נעשה בפוטושופ. זה לא נראה שהחתולים באמת היו בחדרים עם הזמרות. למעשה, כנראה רוב החדרים נערכו בפוטושופ באמצעות מסך ירוק."

 

 

על אף הנחמה שבפוטושופ, קרול עדיין מדגישה שיש נקודה בעייתית גם כאן. "יחד עם זאת, צריך להעמיד חתול פראי מול מסך ירוק כדי לקבל את התמונה וזה לא קורה בטבע." אמרה. "זה לא יכול לקרות בשמורות כמו שלנו שבהן לחתולים יש המון מרחב להתחמק ממסך ירוק (או שהם פשוט היו קוראים את זה אם הייתה להם גישה והם אפילו היו יכולים למות אם הם היו אוכלים את זה)."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WAP Available now on ALL platforms!!

A post shared by Cardi B (@iamcardib) on

 

"זה אומר לי שהם ככל הנראה נוהלו באמצעות סרסור של חתולים גדולים, אשר למחייתם מכים, מחשמלים ומרעיבים חתולים כדי לגרום להם לעמוד מול מסך ירוק בסטודיו. זה אף פעם לא טוב לחתול." הדגישה בסקין. היא חוששת שהתצוגה של נמרים וצ'יטות בקליפ יגרום למעריצים בורים לרצות לחקות את מה שהם רואים בקליפ.

 

 

"אחרי שהם הופכים למבוגרים מדי בשביל לשמש כרווח בעבור סשנים של משחק על ידי אנשים כמו ג'ו אקזוטיק, בגוון אנטל, מארק מקארת'י, מריו טברו ועוד, הם הופכים לנטל במקום לנכס. בעוד שאני מאמינה שרובם מחוסלים מאחורי שערים סגורים בשלב הזה, חלק מהם נמסרים לאנשים שרוצים נמר בשביל להשוויץ בו. זה אף פעם לא עובד והחתולים או מתים או נזרקים למקלטים או, אפילו יותר גרוע, מכלאות רבייה. בכל מקרה, זה תמיד התעללות בחתול."

קרדי בי ומייגן די סטליון לא הגיבו על ההאשמות של קרול. אם כי בעבר קרדי הביעה את תמיכתה דווקא בג'ו אקזוטיק שמרצה כעת 22 שנות מאסר על ניסיון הרצח של קרול בסקין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE