הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התכשיטן הישראלי שמעצב את מסכת הקורונה היקרה בעולם: 1.5 מיליון דולרים עבור לקוח אמריקני
גאווה ישראלית: יצחק לוי יעצב את מסיכת הקורונה היקרה בעולם, "אני שמח שהמסכה הזו העניקה לנו מספיק עבודה כדי שהעובדים שלנו יוכלו לספק את מקום עבודתם בתקופות מאתגרות מאוד כמו בזמנים אלה כרגע", אמר.

חברת תכשיטים ישראלית עובדת על מה שאמורה להיות מסכת הקורונה היקרה ביותר בעולם, עם כיסוי פנים משובץ יהלומים ותג מחיר של כ-1.5 מיליון דולר.

מסכת הזהב הלבן 18 קראט מעוטרת בכ-3,600 יהלומים לבנים ושחורים ותצויד במסנני N99 מהדרגה הראושנה לפי בקשת הקונה, אמר המעצב יצחק לוי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוי, הבעלים של חברת YVEL אמר כי לקונה יש שתי דרישות נוספות: שהמסכה תושלם עד סוף השנה, ושתיהיה היקר בעולם. התנאי האחרון הזה, הוא אמר, "היה הכי קל למלא".

לוי סירב לחשוף את זהות הקונה, אך אמר שהוא איש עסקים סיני המתגורר בארצות הברית. מסיכת הפנים המוארת עשויה להעניק מעט שיק לציוד המגן שחובה כעת במרחבים ציבוריים במדינות רבות לחבוש.

אבל במשקל 270 גרם, - כמעט פי מאה ממסיכה כירורגית טיפוסית - לא סביר שזה יהיה אביזר מעשי לחבישה.

 

בראיון במפעלו שבסמוך לירושלים, לוי הציג כמה חתיכות מסכה, מכוסות ביהלומים ובזהב עם חור למסננת.

"כסף אולי לא קונה הכל, אבל אם הוא יכול לקנות מסכת COVID-19 יקרה מאוד והבחור רוצה לחבוש את זה ולהסתובב ולקבל את תשומת הלב, הוא צריך להיות שמח בזה," אמר לוי.

מסיכה ראוותנית שכזו עשויה גם לגרות בדרך הלא נכונה רבים ממיליוני אנשים ברחבי העולם שאינם עובדים או סובלים כלכלית.

לוי אמר שלמרות שהוא לא יחבוש את זה בעצמו, הוא היה אסיר תודה על ההזדמנות.

"אני שמח שהמסכה הזו העניקה לנו מספיק עבודה כדי שהעובדים שלנו יוכלו לספק את מקום עבודתם בתקופות מאתגרות מאוד כמו בזמנים אלה כרגע", אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE