הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא הכל קשור לגזע"- קרדי נכנסת במעריצים שיצאו נגד ההשתתפות של קיילי ג'נר בקליפ שלה
ביום שישי יצא קליפ חדש של שיתוף הפעולה בין הראפריות קרדי בי ומייגן די סטליון. המעריצים מאוד התלהבו מהשיר והקליפ החושפני, אך דבר אחד ממש הפריע להם- הופעתה של כוכבת הריאליטי

קרדי בי הוציאה את הסינגל הראשון שלה לשנה הזו ממש לפני כמה ימים ושמו- "WAP". לצד המוסיקה שהתקבלה על ידי הקהל באהבה, ועיצוב הוויזואלי של הקליפ שגם עשה גלים (לקליפ יש 59 מיליון צפיות ביוטיוב), היו גם לא מעט הופעות אורח של אמניות מוכרות מסצנת המוזיקה כמו נורמני, רובי רוז, מולאטו, רוזליה וסוקיאנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אורחת אחת לא מגיעה מאותו עולם תוכן כמו האחרות. מדובר כמובן בלא אחרת מאשר ענקית הקוסמטיקה- קיילי ג'נר. בקליפ נראית הכוכבת צועדת בסדרון בשמלה מנומרת שלא משאירה המון מקום לדמיון. אחר כך היא פותחת את אחת הדלתות לחדר שבו נמצאת קרדי בי, והשיר נמשך.

 

מתוך הקליפ

 

כותבת, מפיקה ומנחה בשם דניאל יאנג הרגישה שמשהו כאן לא בסדר והחליטה להעלות את דעתה לטוויטר. דבר שהסב את תשומת ליבה של קרדי, ולא לטובה. בציוץ נכתב: "נורמני עשתה את כל זה וקיילי הלכה במורד מסדרון ופתחה דלת", היא מתייחסת לקטע בו נראית נורמני רוקדת בקליפ. "אם זו לא אינדיקציה ויזואלית מושלמת לזה שנשים שחורות צריכות לעשות את הרוב ואילו נשים לבנות עושות את המינימום כדי להגיע למקום נחשב, אז אני לא יודעת מה כן."

 

ההתכתבות בין השתיים

 

מאז נמחקו אמנם הציוצים אך הראפרית לא יכלה שלא להגיב על מה כתבה יאנג. "נורמני היא אחת מהאמניות הכי טובות שיכולות לרקוד כמו שהיא רוקדת! למה שהיא תפתח דלת? בבקשה תגידי לי איך זה יהיה הגיוני? החלק הכי טוב בשיר זה הקצב והפזמון שגורמים לך לרצות לנענע את התחת."

קרדי בי המשיכה והתייחסה לכל נושא הגזע שהזכירה יאנג. "לא הכל קשור לגזע. יש נושאים שם בחוץ שזה כן קשור לגזע ואני מדברת על זה כל הזמן. זה לא קשור לגזע." כתבה. היא גם הציגה הסבר ענייני לסיבה שבגללה החליטה לשתף את ג'נר בקליפ: "למה אירחתי את קיילי בקליפ שלי? היא התייחסה לאחותי ולבת שלי ממש יפה במסיבת יום ההולדת של הבת שלה", שיתפה. "טראוויס (אבי בתה של קיילי) וסט (בעלה של קרדי) הם ממש קרובים וקריס ג'נר נתנה לי עצות על דברים מסוימים שאני מבקשת ממנה וגם בעלה ממש קרוב לשלי."

 

קרדי ומייגן מתוך הקליפ

 

הרצון של המעריצים להעלים את קיילי מהקליפ הגיע כל כך רחוק שהם אפילו יצרו עצומה שדורשת להסיר אותה. האדם שהתחיל את העצומה כתב: "הווידאו היה מושלם עד שראיתי את קיילי ורציתי לזרוק את הטלפון שלי." עד כה נאספו יותר מ- 62 אלף חתימות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#WAP

A post shared by Kylie � (@kyliejenner) on

 

קיילי עצמה לא הגיבה על המהומה שהתעוררה סביבה. היא כן העלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונות מסט הצילומים של הקליפ ואפילו מופיעה באחת מהן האמא/ מנהלת שלה- קריס ג'נר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE