הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת "צער גידול בנות" ובעלה בדרך לכלא: נחשפה דרישת המאסר של התביעה הפדרלית
מעבר לתשלום קנסות בגובה מאות אלפי דולרים וביצוע עבודות שירות בקהילה, במשרד התביעה אף דורשים כי לורי לוקלין ומוסימו ג'יאנולי יבלו מאחורי סורג ובריח במשך חודשיים וחמישה חודשים, בהתאמה

כשלושה חודשים לאחר שהשחקנית לורי לוקלין ובעלה מוסימו ג'יאנולי הסכימו לחתום על הסדר טיעון במסגרת פרשת הונאת הקולג'ים, מוקדם יותר היום פורסמו תקופת המאסר שהתביעה בתיק דורשת להטיל על בני הזוג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוקלין ובעלה מסימו ג'יאנולי מגיעים ביחד לבית המשפט (צילום: AP)

 

במסמך שהוגש לבית המשפט במסצ'וסטס ע"י משרד התביעה הפדרלי המקומי, נכתבה הדרישה להטיל על השניים עונש מאסר בפועל: חודשיים ללוקלין, וחמישה חודשים לג'יאנולי.

כזכור, בני הזוג מואשמים בכך ששילמו 500 אלף דולרים לריק סינגר - הנאשם המרכזי הפרשה - כדי ששתי בנותיהן יתקבלו ללימודים ב-USC כשחקניות בנבחרת החתירה, וזאת על אף שהן מעולם לא עסקו בספורט באף הקשר או היבט.

כחלק מעסקת הטיעון, לוקלין צפויה להודות בקשירת קשר לביצוע הונאת דואר והונאה מרחוק, ואילו ג'יאנולי יודה בקשירת קשר לביצוע הונאת דואר והונאה מרחוק, כמו גם סעיף נוסף של הונאת דואר.

מעבר למאסר בפועל, במשרד התביעה אף דורשים להטיל קנס בגובה 250 אלף דולר כנגד ג'יאנולי, וזאת בנוסף לריצוי 250 שעות שירות בקהילה. עבור לוקלין, התובעים דורשים קנס בגובה 150 אלף דולר, ו-150 שעות שירות לקהילה.

לפי הדיווחים, לורי מסתדרת בתקופה זו הרבה בזכות ״בועה קטנה של אנשים אמינים״ שסביבה הכוללת את בנותיה אוליביה ג’ייד ובלה ג’יאנולי. ״בנות נמצאות איתם כל הזמן ומאחוריהם בכל החלטה ״, מוסיף המקור. ״הן תומכות בהחלטתם של הוריהם ורוצות שהם יוכלו להמשיך בחייהם״.

בנותיהם כמעט ולא התייחסו לפרשה, אבל מה שכן הן לא מפספסות להראות אהבה לאמא בכל הזדמנות שיש להן. בתחילת החודש אוליביה פרסמה ברכה ליום האם עבור לורי באינסטגרם וכתבה: ״את החברה הכי טובה שלי ואחזת את ידי בכל יום במשך 20 שנה ואת גורמת לזה להיראות כאילו אימהות היא עבודה קלה. את אדם אחד מסוגו. אני אוהבת אותך כל כך ולא יכולה לחכות לתת לך את כל האהבה שבעולם היום ולנצח. תודה שהיית את. את האדם הכי מיוחד בשבילי. אני כל כך מבורך להיות בתך וכל כך גאה לקרוא לך אמא״.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE