הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחת הקשיש שהלך לעולמו נדהמה לגלות: שוטר עומד מאחורי סדרת פריצות לבית
סטיב הורץ ממשרד השריף במחוז אורנג' התבקש להגיע לבית ולשלול חשד לפלילים, אולם בחודש שלאחר מכן הוא הגיע לבית 3 פעמים כדי לגנוב, בין היתר, שתי כספות. השריף המקומי: "בושה למקצוע, בושה למשרד השריף ובושה ל-4 אלף העובדים שמשרתים בו"

שוטר מדרום קליפורניה נעצר בחשד שפרץ לבית לפחות 3 פעמים, ימים בודדים לאחר שהוזעק למקום בעקבות הדיווחים על קשיש שהלך לעולמו במקום. כך נמסר אמש (חמישי) ממשרד השריף במחוז אורנג'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטר הורץ בעת הגעתו לבית בפעם הראשונה (צילום: משרד השריף במחוז אורנג')

 

תחילת האירוע ב-20 ביולי, אז התקבל במשטרה דיווח לפיו גבר בשנות ה-70 לחייו מת בנסיבות טבעיות בביתו בעיר יורבה לינדה, צפון-מזרחית לאנהיים. סטיב הורץ, שוטר בעל 12 שנות ותק במשרד השריף המקומי, הגיע לבית על מנת לוודא שלא קיים חשד לפלילים.

 

 

אלא ששבוע לאחר מכן, ב-27 ביולי, הורץ שב למקום: "בעודו לובש את מדי המשטרה, הוא פרץ לבית, שאיש לא התגוררו בו באותם ימים, מהחצר האחורית ועזב לאחר זמן קצר", אמרו במשרד השריף. לא ברור אם הורץ הספיק לגנוב משהו מהמקום, אולם הוא שב לבית כעבור שבועות אחדים, ב-10 וב-16 באוגוסט, הפעם בלבוש אזרחי.

בין היתר, הורץ חשוד שגנב שתי כספות, מספר מאווררי תקרה ותיק מיוחד לאחסון רובה. 

 

הורץ שב לבית, הפעם ללא מדים (צילום: משרד השריף במחוז אורנג')

 

השבוע, עורך דין המייצג את קרובי משפחתו של הקשיש פנה למשרד השריף כדי לדווח על החפצים השונים שנעלמו, והוא אף העביר לחוקרים את צילומי מצלמת האבטחה.

 

 

שריף המחוז, דון בארנס, הודיע כי בהתאם לנהלי המשרד, הורץ הוצא לחופשה בתשלום עד תום ההליך הפלילי נגדו: "[הורץ] הוא בושה למקצוע, בושה למשרד השריף ובושה ל-4 אלף העובדים שמשרתים בו. אעשה ככל שביכולתי כדי לוודא שהוא לעולם לא ילבש את מדי משרד השריף, או של כל גוף אכיפת חוק אחר", אמר השריף במהלך מסיבת עיתונאים.

זוהי הפרשה השנייה שבה עוסקים אנשי משרד השריף בתקופה האחרונה, שכן השבוע דווח על שוטרת שגנבה כרטיס אשראי מעצור והעבירה אותו לבנה, שבתגובה יצא למסע קניות על חשבונו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE