הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרטון קשה: הוא בכה והעמיד פני מסכן במשך דקות בתוך רכבו, השוטרים היו סבלניים, בסוף הם שילמו על כך ביוקר
"יש לך עבר פלילי עם סמים, ואין לך ביטוח, או רישוי ונאלץ לגרור את רכבך", אמרו השוטרים "בבקשה תנו לי הזדמנות", דבר לא עזר, אחד השוטרים נרצח בזירה, השני עדיין מאושפז

הקצינים עשו כל שביכולתם להימנע משימוש בכוח, הם התחננו ממנו פעם אחר פעם, הזהירו אותו שאינם רוצים להשתמש בטייזר כנגדו, וגם כשעשו זאת דבר כבר לא יכל להציל את חייהם.

האחד נפצע קשה מאוד, השני נהרג למול עיני המצלמות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסרטון הקשה שפורסם ביום שני בהוראת שופט פדרלי מראה חשוד המעמיד פני קורבן לצד שני שוטרים בעיר טולסה, כשהוא מתנהל כאילו הוא במצוקה, ולאחר משא ומתן ארוך במהלכו התנגד למעצר , משום מקום הוא לפתע שולף עליהם אקדח ויורה בצוואר ובחזה השוטרים הצמודים אליו בלי שיש להם יכולת להגן על עצמם.

המפקד של משטרת טולסה, וונדל פרנקלין דחק בציבור להימנע מצפייה, לדבריו, הציבור לא אמור להיות מסוגל "לראות הוצאה להורג של שוטר".

הסרטון, שתועד במצלמת מכונית הסיור של השוטר אוראש זרקשאן ובמצלמות משוחזרות על גופו של זרקשן ושל קרייג ג'ונסון, מראה את החשוד [דייויד וייר בן ה -32] יורה בשני השוטרים לאחר שהשוטרים ביצעו עצירת תנועה רגילה בשעות הלילה של ה-29 ביוני.

כאמור, ג'ונסון מת מפצעיו, וזרקשאן נפצע קשה.

כפי שנראה בסרטון, הקצינים עשו כל שביכולתם כדי לא להשתמש בכוח מופרז, יתכן שבשל ההיסטריה הנוכחית נגד המשטרה, ובמהלכו נשמע העצור בוכה ללא הרף.

באופן טרגי, זה עלה לסמל קרייג ג'ונסון בחייו.

 

הסרטון הקשה לצפייה

שיעורי הרצח בערים הגדולות ברחבי אמריקה הרקיעו שחקים מאז פרעות ג'ורג' פלויד, האווירה הציבורית עתה בארה"ב הופכת את השוטרים ואת האמריקנים שומרי החוק לבטוחים פחות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE