הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התוספות שתופסות: עשו לעצמכם טוב והוסיפו את המזונות האלה לתפריט
הן יסייעו לכם להתקדם מהר יותר בתכנית הירידה במשקל, ישפרו את הבריאות ויעניקו הרגשה כללית מצוינת

הוסיפו לתפריט היומי שלכם את התוספות הבאות ותיהנו מיתרונות בריאותיים ומירידה יעילה ומהירה יותר במשקל.



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




חלבון: הוספת מקור איכותי של חלבון רזה יסייע לכם לבנות רקמת שריר. חלבון מסייע גם בשמירה על תחושת שובע לאורך זמן וכך גם מונע אכילה של חטיפים מיותרים. עוף בלי עור ובשר הודו נחשבים למקורות עשירים בחלבון רזה ולכן האם אידאליים למי שמעוניינים להצליח בתכנית הירידה במשקל.

מזון עשיר בסיבים: מוצרי מזון עשירים בסיבים, כגון לחם ופסטה מחיטה מלאה, הם מקורות טובים לסיבים. נסו להחליף את האורז הלבן באורז חום ותוכלו לזכות במנה ראויה של סיבים תזונתיים.

מים: באופן אידאלי מומלץ לשתות מים צלולים ונטולי טעם ותוספות. המים שטופלו עשויים להכיל סוכר וחומרים משמרים. קחו אתכם בקבוק מים באופן קבוע ובכל עת, על מנת לשמור על הגוף מאוזן. הקפידו ללגום מהבקבוק לאורך כל היום.





פירות וירקות: אי אפשר לטעות כשמדובר בתוצרת טרייה של פירות וירקות. הם מכילים חומרים מזינים, כגון נוגדי חמצון וסיבים. פירות מכילים גם סוכר טבעי, לכן מומלץ להחליף את החטיפים הממותקים בפירות. נסו לצרוך מגוון של פירות וירקות, משום שבכל אחד מהם יש חומרים מזינים שונים.

היוועצו: באיש מקצוע, כגון דיאטן או דיאטנית, על מנת לבנות תכנית ארוחות בריאה ומזינה. בנוסף, תמיד מומלץ לבדוק עם הרופא לפני ביצוע שינויים משמעותיים בתפריט התזונה, בעיקר אם נוטלים תרופות קבועות או מאובחנים עם מצב רפואי שעלול להשפיע או להיות מושפע מהתזונה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE