הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: התלמיד התעקש להגיע לבית-ספר, ההנהלה החליטה על עונש קיצוני במיוחד
רוח החינוך מחדש נמשכת בתיכונים הדמוקרטים ברחבי ארה"ב, אחרי שתיכון אחד באפ-סטייט ניו יורק השווה בין ה-KKK וכוחות המשטרה המקומיים, עתה בתיכון אחר הנהלת ביה"ס איימה על תלמידים כי אם תלמיד יופיע ללימודים כל יתר התלמידים יפגעו קולקטיבית, התלמידים פנו כנגד הנער שממשיך להילחם על זכויותיו ועל הדרך הופך לגיבור תקשורת

תלמיד כיתה י"ב בבית הספר התיכון וויליאם פלויד שבלונג איילנד, ניו יורק הביע מחאה כנגד הצעדים החריפים הכלולים במדיניות הקורונה שבגינה הוא נאלץ לפספס את השנים היפות בחייו לצד חבריו ללימודים, על כן הוא התעקש להשתתף בכל השיעורים באופן אישי, ולא רק בימים המסוימים לו מותר לבוא לבית הספר.

לאחר שהוא נעצר על ידי המשטרה, עתה התקבלה ההחלטה על עונש "חינוכי" במיוחד - השעיה למשך כל השנה במסגרת מדיניות 'אפס סובלנות'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, בגלל שבמדינות דמוקרטיות, ובערים דמוקרטיות, המחוקקים בוחרים להפגין עוצמה באמצעות צווים דרקוניים מצא עצמו מאבריק סטו, בן ה-17, מקבל הודעה על ידי מחוז בית הספר על השעייתו עד ליום ה-30 ביוני 2021 - כולל היעדרות מאירועים כמו נשף בני י"ב וטקס סיום הלימודים - בגין "חוסר כפיפות להוראות", זאת לאחר שנעצר על ידי המשטרה בגין הסגת גבול ב-10 בספטמבר.

על פי תוכנית הלמידה ה"היברידית" שהורה המושל אנדרו קוומו, בית הספר התיכון וויליאם פלויד בברוקהייבן איפשר ל -3,000 תלמידיו להשתתף פיזית בשיעורים במשך יומיים בשבוע, אך לסירוגין בין קבוצות א' 'וב'.

סטו, שהיה בקבוצה ב', החליט להופיע באופן אישי ביום המיועד לקבוצת א', ושוב יום לאחר מכן.

לאחר שסטו העביר את סיפורו לכלי תקשורת, מחוז בית הספר אישר את ההשעיה בת השנה, וציין את מדיניות ה"אפס סובלנות" כלפי "אנשים לא מורשים המנסים להיכנס לבניינים שלנו כדי לשבש את התהליך החינוכי ו / או לגרום לסביבה לא בטוחה עבור התלמידים והצוות שלנו".

בית הספר האשים את סטו ב"התנהגות חסרת אחריות ואנוכיות", ו"בעבירה על החוק, וחוסר כפיפות ושיבוש חוזר ונשנה למרות שניתנה לו הזדמנויות רבות להימנע מהשעיה".

בית הספר גם איים לאסור על כל התלמידים להשתתף בשיעורים באופן אישי "בעתיד הנראה לעין" אם סטו ימשיך להופיע.

ואכן, ההשפעה של גיוס בני שכבתו כנגדו עבדה, כאשר למעלה מ-2,100 תלמידים גינו את סטו עבור "מחזה אגואיסטי".

"איננו מאמינים כי יש לשלול מאיתנו את שני ימי הלמידה האישית בגלל פעולותיו של תלמיד יחיד", נכתב בעתירה באתר Change.org של אמיליה ברנדימארטה תלמידת י"ב שהוסיפה כי "אנו מסרבים לשים את הבריאות והבטיחות של יקירינו בסיכון".

לנוכח התגובה הזו הודיע ​​מאבריק סטו כי ימשיך לתמוך ב"לימוד אישי של 5 ימים בשבוע כמו גם בפעילויות חוץ-לימודיות וספורט", אך יעביר את מחאתו השלווה מחוץ לשטח בית הספר, על פי WABC-TV.

חופש הביטוי והאספה שלווה הם זכותנו החוקתית ו"אין להתווכח עליו או ללחוץ על אחרים לוותר עליהם", אמר סטו לעיתונאים.

בתי ספר ברחבי ארה"ב נסגרו במרץ, עם תחילת מגיפת קוביד-19, ההשבתה הראשונית הייתה אמורה להימשך שבועיים, אך נמתחה ללא הגבלת זמן, חלק מהמחוזות באמריקה עברו לשיעורים מקוונים, בעוד שאחרים דחו את השיטה כמפלה את התלמידים ללא גישה לאינטרנט.

הקרב הפך לפוליטי ככל שהתקרב חודש ספטמבר, כאשר הנשיא דונלד טראמפ התעקש כי על בתי הספר להיפתח מחדש ואיגודי המורים (המורכבים מדמוקרטים ברובם) התנגדו לו.

כמה מדינות פתחו מאז את בתי הספר באופן מוגבל, כמו המודל ההיברידי של ניו יורק שמאבריק סטו מפגין נגדו.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE