הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת הקלה בדרישות הבידוד בהוואי: יונייטד תציע בדיקות קורונה לנוסעיה
בחברת התעופה ותעשיית התיירות המקומית מקווים שהמהלך ירכך במעט את הפגיעה הכלכלית הקשה שהוסבה בעקבות המשבר. לנוסעים יוצעו שתי אפשרויות - בדיקה בנמל התעופה או בדיקה שתישלח לבית - אך בשני המקרים הם ידרשו לשלם עבורה

יונייטד איירליינס תהפוך לחברת התעופה האמריקאית הראשונה שמציעה בדיקות קורונה לנוסעיה (בתשלום נוסף), וזאת כחלק מהניסיון לחזור לרמת הביקוש לטיסות שנרשמה ערב המגפה העולמית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בדיקות קורונה המהירות שיהיו זמינות בטיסות להוואי (צילום: Shutterstock / אבוט מעבדות)

 

פרויקט הבדיקות רלוונטי אך ורק לטיסות מסן פרנסיסקו - הבסיס הגדול ביותר של יונייטד בחוף המערבי - להוואי, ולפי ההערכות הבדיקות יהיו זמינות החל מה-15 באוקטובר. מועד זה נבחר מכיוון שזה התאריך שבו הוואי תסיר את הדרישה להיכנס לבידוד במשך שבועיים, עבור אנשים שיציגו בדיקת קורונה שלילית.

לנוסעים יוצעו שתי אפשרויות לבצע את הבדיקות: במסגרת הראשונה, נוסעים יידרשו לשלם 250 דולר ויעברו בדיקה מהירה בנמל התעופה בצפון קליפורניה. מדובר באותה בדיקה של אבוט מעבדות, שתוצאותיה מתקבלות בתוך כרבע שעה בלבד. 

 

לעת עתה התוכנית מיועדת אך ורק לנוסעי יונייטד בסן פרנסיסקו, ולא הנוסעים בלוס אנג'לס (צילום: בן קרול)

 

חשוב להוסיף שהבדיקות יתבצעו רק בין השעות 9:00 בבוקר ל-6:00 בערב, וביונייטד הדגישו שהמחיר שנקבע כעת לאו דווקא יהיה המחיר הסופי שהנוסעים יידרשו לשלם.

הבדיקה השנייה תהיה זולה יותר באופן משמעותי - כ-80 דולר (ועלות המשלוח) - שכן בדיקה זו תישלח לבית הנוסע, שיתבקש לבצע אותה 72 שעות לפני הנחיתה המתוכננת בהוואי. על הנוסע גם לשלוח את הבדיקה בחזרה למעבדה לפני הגעתו לנמל התעופה.

 

בדיקות הקורונה יהיו זמינות בנמה"ת בסן פרנסיסקו, או לחילופין הן יישלחו לבית הנוסע (צילום: יונייטד איירליינס)

 

כאמור, כל מי שמגיע להוואי נדרש לשהות בבידוד ביתי במשך שבועיים, בין אם מדובר בתושב מקומי ששב לביתו, או בתייר שהגיע לבקר במדינת האיים.

מדיניות זו נחוצה וסייעה לכך שמתחילת המשבר אובחנו במדינה פחות מ-12 אלף נשאי הנגיף (מהנתונים הנמוכים בארצות הברית), היא גם הסבה פגיעה קשה לכלכלת המדינה הנשענת על תיירות (הן של תושבי ארצות הברית והן של זרים, בעיקר ממדינות אסיה).

לכן, ביצוע הבדיקות מראש בהחלט עשוי לסייע בהחזרת התיירים האמריקאים. נכון להיום, יונייטד מפעילה שלוש טיסות מסן פרנסיסקו להוואי (להונולולו, מאוואי וקונה), אך בכוונתה להוסיף טיסות נוספות ליעדים אלו בשבועות הקרובים (כמו גם חידוש הטיסה היומית לליהואה).

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE