הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המצוד הצליח: נלכד היורה במארב המתוכנן לצמד השוטרים
שריף מחוז לוס אנג'לס הודיע כי האחראי לאירוע שזעזע את ארה"ב נעצר לפני כשבועיים בעיר קומפטון, בה גם התרחשה תקרית הירי. כעת מסתבר כי בניגוד להודעה קודמת, מדובר באותו אדם שחטף וגנב מכונית נוסעת ועימה המשיך למארב

החשוד בירי בצמד סגני השריף במהלך המארב המתוכנן בעיר קומפטון שהביא לפציעתם הקשה, נלכד ונעצר על ידי כוחות המשטרה, כך אישרו הבוקר הרשויות. 

על פי שריף מחוז לוס אנג'לס, אלכס ויאנובה, החשוד הוא דונטה לי מוריי, בן 36, תושב קומפטון. הוא כעת מואשם בשני סעיפים בגין ניסיון לרצח של שני שוטרים וצפוי להישלח למאסר לכל ימי חייו אם אכן יורשע. 

מוריי אמור להופיע בבית המשפט המקומי היום אחר הצהריים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד נמסר כי מדובר באדם בעל עבר פלילי שישב במאסר. הוא נעצר לפני כשבועיים בחשד למעורבות בגניבת מכונית נוסעת ובירי בנהג בעיר קומפטון. יצויין שבעת המעצר, הדגיש אז שריף המחוז כי אין לחשוד קשר לירי בשוטרים, אך עתה התהפכו היוצרות ומוריי יואשם בשתי התקריות. 

בשלב זה, מאמינים החוקרים כי מוריי פעל לבדו ולא היו לו שותפים למארב המתוכנן. מיד לאחר הירי, הוא נמלט במכונית מרצדס שחורה אותה גנב בתקרית הקודמת. 

כזכור, המארב שהתרחש ב-12 בספטמבר השנה והסתיים בפציעתם הקשה של צמד השוטרים, זעזע את ארצות הברית כולה. בסרטון ממצלמות האבטחה נראה החשוד מגיח לעבר ניידת בה שהו שני סגני השריף שהגיעו בעקבות קריאה, שולף אקדח ויורה בהם מטווח אפס מבעד לשמשת המכונית מצד הנהג. 

 

למרות פציעתם הקשה שהוגדרה תחילה כאנושה, הצליחו צמד השוטרים לצאת, לסייע אחד לשני ולהזעיק עזרה. שני סגני השריף, שוטרת בת 31 ועמיתה בן ה-24 כבר שוחררו מבית החולים בו אושפזו לאחר שמצבם התייצב, אולם לדברי ויאנובה, צפוייה להם עוד ארוכה כדי להשתקם ולחזור לפעילות.

 

 

כאמור, האירוע זעזע רבים ברחבי המדינה והגדיל לעשות הנשיא דונלד טראמפ אשר פרסם את סרטון הירי בטוויטר, הגדיר את היורה כחיה ומאוחר יותר אמר כי ידרוש עונש מוות עבורו. 

מאז ועד לרגע ההודעה הרשמית הבוקר, מצוד נרחב התנהל אחר החשוד ופרס בסכום של קרוב ל-700 אלף דולר הוצב על ראשו. עד כה לא ידוע אם ישנו אדם שסייע למעצר אשר עשוי לדרוש את סכום העתק. 

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE