הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כאן נגמלים מפחמימות, סוכרים וסיגריות
שיטת אברהמסון פותחה על ידי אהוד אברהמסון לפני 36 שנה בישראל והיא השיטה היחידה שמטפלת גם בדחף וגם ברצון לצרוך פחמימות, סוכרים, פחמימות. השיטה טבעית לחלוטין, מתבססת על ההבנה ההוליסטית כי הגוף, הנפש, והתודעה הם יחידה אחת

המפגש מתחיל בשיחה של שעה המשחררת את המטופל מחששות פחדים, תלות רגשית ודעות קדומות ולאחריה נכנסים לטיפול אנרגטי אישי המנטרל את ההרגלים המחשבות, הזיכרונות והאמונות של ההתמכרות. השיחה מטפלת ברצון והטיפול מוריד את הדחף והחשק להתמכרות. בסוף המפגש, יוצאים ממנו עם תחושה של אדישות או אף דחיה מאותם דברים שהיית מכור אליהם שנים, בין אם אלו סיגריות, סוכרים או פחמימות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



סקר שנערך ביולי 2018 של חוכמת ההמונים, קבע כי אברהמסון הוא המכון המוביל והטוב ביותר בישראל בטיפולי גמילה מעישון ובטיפולי גמילה מסוכר ופחמימות ממכרות. בשנה האחרונה פתחנו שלושה מרכזי טיפול חדשים בארה”ב ובמרכז אמריקה.


אהוד אברהמסון, 60, גדל בבית בו היתה מודעות גדולה לנזקי העישון כבנו של רופא. באותם ימים, נהוג היה לעשן בכל מקום, גם באיזורים סגורים, גם במסעדות, גם במקומות עבודה ואפילו במרפאות. "ידעתי שיום אחד יבינו עד כמה זה רע" מספר אברהמסון "כשהחברים סביבי גנבו שכטות, אני לא עישנתי. שירתתי כחובש קרבי בצבא וחיילים שהיו מגיעים אלי למרפאה, ידעו שאצלי לא מעשנים".


השם של אברהמסון החובש שאצלו אסור לעשן, הגיע אף למגזין במחנה שיצא עם המלצה הומוריסטית לחיילים: "אם אתם רוצים להפסיק לעשן, לכו לאברהמסון בב"ד 10 ושם תגמלו".

 


חיילים רבים דווקא לקחו את ההמלצה ברצינות ופנו אליו בבקשה לדעת איך אפשר להפסיק לעשן, מה שהוביל את אברהמסון להתחיל במחקר. לאחר סיום שירותו, הוא למד ביולוגיה, פסיכולוגיה ורפואה משלימה והתעניין בקשר בין הנשמה, הרוח, הצ'אקרות וגוף האדם. כך התחיל אברהמסון לפתח את הטיפול שהיום מוכר בישראל כשיטת אברהמסון.


סלבס רבים הצליחו בעזרת המכון להיגמל מההתמכרויות שלהם, ביניהם: מורן אטיאס, איילה חסון, גדעון רייכר, עדן הראל, דידי הררי ורבים אחרים.


לאחר הצלחת והוכחת השיטה בארץ, פתח המכון בשנה האחרונה שלושה סניפים בארה"ב ובמרכז אמריקה. חברי הקהילה המקומית, ניצלו עד מהרה את ההזדמנות להגיע לטיפול במכון. סיפוריהם של כמה מהם, מופיעים בכתבה זו. 

 

 

אילנית מאירי ירדה 10 קילו, רמי נברו השיל 40 קילו וקיבל את הבריאות שלו בחזרה, ענבל רגב שהיתה מכורה לפחמימות וסוכרים הורידה 22 קילו וחגית יופי הפסיקה לעשן אחרי 35 שנה בהן עישנה 2 חפיסות סיגריה ליום. איך שומרים על הבריאות ועל השפיות בזמן קורונה?

 

אילנית מאירי: : בפעם הראשונה בחיי, לא נגעתי בלחמים שהוגשו לשולחן, לא שהתאפקתי מלגעת, פשוט לא התחשק לי.


אילנית מאירי, 47, נשואה ואם לשניים היתה בעלת חולשה ללחמים ועוגות, במשך שנים ניסתה דיאטת שונות ולא הצליחה להחזיק מעמד, עד שלפני שמונה חודשים גילתה איך להיגמל מהחולשה הכי גדולה שלה בחיים.


מה הביא אותך להחליט שהפעם את נגמלת מסוכרים ופחמימות?


"זה לא שהחלטתי פתאום להפסיק לאכול לחמים ועוגות. שנים אני מנסה להפסיק ונכשלת. לפני כשמונה חודשים יצאתי עם חברה למסעדה ושמתי לב שהיא מנגבת חומוס עם בצל. שאלתי אותה מה לא טוב בפיתה ולמה דווקא בצל והיא סיפרה לי שפעם שקלה 30 פאונד יותר בגלל שהייתה זוללת לחמים אבל נגמלה. זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי שאפשר להיגמל מפחמימות. אני הכרתי אותה כבחורה רזה ולא היה לי מושג שהיא התמודדה כמוני עם בעיות משקל".


לפני כמה זמן היא נגמלה ואיפה?


"היא אמרה לי שנגמלה לפני 15 שנה במכון אברהמסון בארץ ושמאז היא לא נוגעת יותר בלחם ומשתמשת בתחליפים, במקרה ההוא במסעדה, זה היה בצל".


והחלטת לנסות בעצמך?

"כן. הלכתי לטיפול מבלי לצפות ליותר מדי, זה היה באפריל האחרון. הטיפול עצמו ארך פחות משעה, לא הרגשתי שונה באופן מיוחד. באותו הערב הלכתי להיפגש עם חברים במסעדה ומשהו מוזר קרה לי. בפעם הראשונה בחיי, לא נגעתי בלחמים שהוגשו לשולחן, לא שהתאפקתי מלגעת, פשוט לא התחשק לי. כשהחברים הזמינו פיצה לשולחן, אני הייתי היחידה שלא לקחה חתיכה אלא הסתפקה בסלט. לא הרגשתי שאני מונעת מעצמי משהו, משהו בראש עבר סוויץ' שלא נתן לי לרצות לאכול את כל אותם מאכלים שפעם לא הייתי עומדת בפניהם".


כמה ירדת כבר?
"10 קילו ואני ממשיכה לרדת כל הזמן ומה שכיף הוא שאני בכלל לא מרגישה שאני עושה דיאטה".

חגית יופי: "הקורונה עזרה לי לעשות את השינוי בחיים"


חגית יופי, 60 היתה מעשנת כבדה מזה 35 שנה עד שנכנסה הקורונה לחיינו. במרץ המשרד בו עבדה נסגר והיא נאלצה להישאר בבית.


איך עברת את חודשי הקורונה?


"אנשים רבים מקללים את הקורונה ואני דווקא מברכת אותה כי היא עזרה לי לעשות את השינוי בחיים. הייתי מעשנת 2 חפיסות סיגריה ביום. זה גרם להרבה מתיחות אצלנו בבית כי בעלי לא סובל את זה שאני מעשנת. שנים הוא מתחנן בפני שאפסיק לעשן אבל זה לא פשוט".


ניסית להפסיק לעשן?


"הרבה פעמים. לפני שנה וחצי ירדתי לחפיסה אחת, רק בגלל הלחץ שלו. בכל פעם שהייתי במתח, הייתי מעשנת יותר. ניסיתי הכל, מדבקות, סיגריות אלקטרוניות, מסטיקים, היפנוזה, שום דבר לא עזר לי. כשהכריזו שאנחנו נכנסים להסגר במרץ בגלל הקורונה, בעלי הבין שאם אנחנו הולכים להישאר בבית כל הזמן, אני הולכת לעשן עוד יותר כי לא אצליח לעמוד במתח ואז גם המתיחות בינינו תעלה".


בעלה של חגית החליט להקדים תרופה למכה ושלח אותה לטיפול במכון אברהמסון. טיפול אחד זה כל מה שלקח על מנת לגמול את את חגית שעישנה כ״כ הרבה שנים.


מה קרה אחרי הטיפול, לא הרגשת צורך לעשן?


"אחרי חצי שעה כשהגעתי הביתה, הרגשתי עייפות, נכנסתי למיטה והלכתי לישון. בערב התעוררתי וקמתי להכין קפה. אני מעולם לא שותה קפה בלי לעשן סיגריה, יש אנשים שלא יכולים לשתות קפה בלי איזו עוגיה או עוגה ליד ואני חייבת את הסיגריה שלי. הפעם קרה משהו מוזר, היד שלי סירבה לשלוף את קופסת הסיגריות מהמגירה. המוח שלי כאילו אותת לי שאי אפשר. שתיתי את כוס הקפה הראשונה שלי ללא סיגריה. בעלי היה מבסוט אבל אני חשבתי לעצמי שזה בטח יחזיק מעמד עד מחר. חשבתי איך אצטרך להסתיר ממנו שחזרתי לעשן ושאצטרך לבחור את הפינה המרוחקת ביותר בחצר. למחרת בבוקר, שוב הלכתי להכין קפה ושוב היד שלי סירבה להוציא את הסיגריות מהמגירה. לא יודעת איך להסביר את זה. בהתחלה חשבתי לעצמי, יופי הטיפול עובד אבל זה בגלל שעברתי אותו רק אתמול ובטח ההשפעה שלו תעלם עוד שבוע. אבל אחרי שבוע, הגוף שלי כבר התנקה ממרבית הניקוטין ופתאום חוש הטעם והריח שלי השתפרו פלאים. היום אני כבר חצי שנה אחרי, לא נגעתי בסיגריה אחת. יותר מזה, אני לא מסוגלת להריח ריח סיגריות. אם מישהו יעשן לידי, אצטרך להתרחק ממנו. אילולא הקורונה אולי עדיין הייתי מעשנת אז יש לי רגשות מעורבים כלפי המגיפה הזאת. זכיתי להיגמל והיחסים עם בעלי יותר טובים מאי פעם. אני רק מצטערת שלא הפסקתי לעשן לפני שנים. אני מודה לבעלי כל יום שהוא התעקש שאגמל".


רמי נברו: "אני נראה היום צעיר יותר ממה שנראתי לפני 20 שנה כי המשקל מאוד מבגר אותך"


רמי נברו, 50, גרוש + שלושה ילדים הינו קבלן שיפוצים במקצועו. הוא פנה למכון אברהמסון (שפתח שלוחה בלוס אנג'לס) כשמשקלו החל להשפיע על בריאותו הוא אובחן כחולה סכרת וסובל מכולסטרול גבוה.

"הרופא רשם לי תרופות והזהיר אותי שאם אמשיך לאכול כמו שאני אוכל, אני עלול לגרום לעצמי נזק בלתי הפיך. הפחיד אותי שאצטרך להתחיל להזריק לעצמי זריקות אינסולין ושחלילה אני עוד עלול לאבד רגל או את הראיה כפי שקרה לאבי עליו השלום. זה מה שדחף אותי לקחת את עצמי לידיים".


חשבת להתחיל דיאטה?


"לא, הבנתי שלא אצליח לעשות דיאטה כי אני תמיד נשבר באמצע. ניסיתי כבר כל כך הרבה פעמים. הייתי חייב לעשות משהו שונה, משהו שיגרום לי לשנות את הרגלי האכילה שלי אחת ולתמיד".


כמה הצלחת להוריד?


" 40 קילו ואני מרגיש צעיר ואנרגטי יותר מאי פעם. זאת היתה ההחלטה החכמה ביותר שעשיתי בחיי, חוץ מלהתחתן עם אשתי. כשהגעתי לאברהמסון, ידעתי שהפעם זה יתפוס. זאת לא היתה עוד שיטת דיאטה, אלא משהו ששינה את כל התפיסה שלי לגבי אוכל, כל הרצון שלי לאכול פחמימות השתנה. אין לי כל משיכה לזה".


חזרת לבדיקות? מה הן הראו?


"הבדיקות הראו שאין לי סכרת וגם לא כולסטרול. זה היה לאחר שהורדתי 15 קילו. היום אני לא צריך לקחת תרופות ומרגיש מצויין".


מה היו התגובות של הסביבה על הירידה שלך במשקל?


"אשתי וכל החברים מחמיאים לי כל הזמן על איך שאני נראה. אני נראה היום צעיר יותר ממה שנראתי לפני 20 שנה כי המשקל מאוד מבגר אותך. נראתי תמיד הרבה יותר מבוגר ממה שהייתי. היום אני יכול לשחק עם הילדים בני העשרה שלי כדורסל בחצר ואני לא מתנשם ומתנשף כמו פעם. אני יוצא אתם להייקינג וקיאקים, דברים שלא עשיתי בחיים כי הם תמיד עייפו אותי מהר מאוד. פשוט תענוג".

 

 

ענבל רגב: "רזיתי 22 קילו. אני לא נוגעת בסוכר יותר ולא מכניסה מוצרים מעובדים הביתה"


ענבל רגב, 35, מעידה על עצמה שהיתה מכורה לפחמימות וסוכרים. רגב, תושבת לוס אנג'לס מזה 15 שנים ניסתה במשך השנים דיאטות שונות אך נשברה בכל פעם מחדש.


מתי הרגשת שאת נוטה לאכול יותר? במצבי מתח?


"אני תמיד אוהבת לאכול וכמובן כשאני במתח, אני נוטה לאכול יותר. יחד עם זאת כשאני בעבודה, אני אוכלת פחות כי יש פחות זמן ואני עסוקה, אבל בחופשות ובסופי שבוע, אני לא מפסיקה לאכול. כשעיריית לוס אנג'לס הכריזה שסוגרים בתי עסק, חנויות ובתי ספר הבנתי שאני בבעיה כי אם אשאר בבית, אני לא אסגור את הפה. היה לי ברור שאם אני לא עושה משהו עכשיו כשאוכל לחזור לעבודה, אעלה קרוב לוודאי בעוד ארבעה מספרי מכנסיים".


כמה הצלחת להוריד?


"בחצי שנה האחרונה רזיתי ב-22 קילו. אני לא רק שלא נוגעת בסוכר יותר, אני לא מכניסה מוצרים מעובדים לבית. פעם לא הייתי קוראת תוויות של מוצרי מזון, היום אני מקפידה לקרוא ולא קונה שום דבר שיש בו סוכר. הכל טבעי. לא רק אני רזיתי, גם בעלי וגם הילדים שלי שגם להם נטיה להשמנה. אני מאושרת שאני מצליחה להקנות להם הרגלים בריאים יותר. למדנו לאכול בריא יותר ואין בי קמצוץ געגוע לכל הואפלים והשוקולדים שנהגתי לזלול. נשבעת לך".

 


לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון או בווטסאפ: 858-922-8212 דקל מלמד
או באתר: www.abramsoncenter.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE