הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשעה טובה: לוס אנג'לס אישרה לפתוח מחדש מרכזי קניות ומכוני קוסמטיקה
למרות שרשויות הבריאות המקומיות נתנו אור ירוק למהלך, הפתיחה תתבצע באופן הדרגתי במהלך עשרת הימים הקרובים, ומגבלות עדיין יחולו. כך למשל, אזור המסעדות בתוך מרכזי הקניות יישארו סגורים, וכמות הנכנסים למקום תוגבל ב-25% מהתפוסה הרגילה

מחלקת בריאות הציבור במחוז לוס אנג'לס הודיעה לפני זמן קצר כי תאפשר למרכזי קניות ומכוני קוסמטיקה להיפתח מחדש, אם כי עדיין צפויות מגבלות על אופן פעילותם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

זהו צעד חשוב נוסף לעבר החזרה לשגרה, בייחוד כזה שיאפשר לעובדים רבים שהוצאו לחל"ת, לשוב למקום עבודתם.

 

 

"גיבשנו את המתווה ההדרגתי לפתיחה המחודשת של מרכזי הקניות הנמצאים בשטחים סגורים, כמו גם של מכוני קוסמטיקה", הסבירה ד"ר ברברה פרר, מנהלת המחלקה, "הפתיחה תתבצע במהלך עשרת הימים הקרובים, ועד יום שישי נפרסם הודעה מסודרת עם התאריך המדויק שבו כל סוגי בתי העסק יכולים להיפתח".

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

כאמור, בכל זאת צפויות מגבלות על אותם עסקים. כך למשל, חדרי פוקר יוכלו להיפתח מחדש, אך רק באזורים שאינם מקורים (וללא הגשת מזון ושתייה). בנוסף, מרכזי קניות ייאלצו להגביל את כמות הנכנסים למקום ברבע מהתפוסה הרגילה, ואזור המסעדות ("פוד קורט") ומשחקיות וכדומה יישארו סגורים.

בנוגע למכוני ציפורניים, במחלקת בריאות הציבור יאפשרו לחזור אל תוך בית העסק, אך גם עליהם להגביל את כמות הנכנסים ב-25% מהתפוסה הרגילה. עם זאת, הוסבר כי "מומלץ בכל זאת להמשיך ולפעול במקומות פתוחים, שכן הסיכויים להידבקות בנגיף הקורונה נמוכים יותר".

 

גן שעשועים בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

עוד עולה מהודעת הרשות המקומית כי הוחלט ליישר קו עם החלטת מחלקת בריאות הציבור של קליפורניה, שהודיעה אתמול (שלישי) שתאפשר לפתוח גני שעשועים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE