הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כל מה שידוע לנו על הסרט "הבאטמן" שבו מככב רוברט פטינסון
השחקן מככב בתור איש העטלף לוחם הפשע, שהפך לתפקיד אייקוני בידי יוצרים רבים. אמנם צילומי ההפקה חזרו לאחרונה לפעולה לאור בהלת הקורונה על הסט, אך הסרט עתיד לצאת רק ב- 2022. מזל שיש לא מעט לדעת עליו בינתיים

הסרט "הבאטמן" אמור היה לצאת בחודש יוני של 2021, אך בגלל מספר הפסקות בצילומים בשל מגפת הקורונה גם תאריך היציאה של הזה נדחה. תאריך היציאה החדש שהוחלט על ידי ההפקה הוא ה- 4 במרץ, 2022. עם זאת, האחים וורנר ו- DC שחררו טיזר שהמעריצים בהחלט ייהנו ממנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בסרטון, שברקע שלו מתנגן השיר של נירוונה ""Something in the Way", הצופים מקבלים הצצה ראשונה לדמויות שמככבות בסרט: רוברט פטינסון בתפקיד באטמן, פול דנו בתפקיד איש החידות, זואי קרביץ בתפקיד קאטוומן, וג'פרי רייק בתור הנציב גורדון.

 

 

ב- 20 לאוגוסט, במאי הסרט מאט ריבס העלה לטוויטר את הלוגו הרשמי של הסרט יחד עם פוסטר בהשראת אווירת הסרט שמפרסם את הפאנל של DC FanDome. הפוסטר עוצב בידי המנהל האמנותי של DC, ג'ים לי.

 

 

מספר תמונות מתוך צילומי הסרט הגיעו גם הן לרחבי הרשת. באחת מהן, נראית קרביץ בתפקיד קאטוומן כשהיא לובשת מעיל עור וכובע מרשים. בתמונה אחרת אפשר לראות את פטינסון בתפקיד ברוס וויין, עומד חיוור באותו הלוקיישן כשהוא לבוש במעיל צמר וחליפה.

 

 

 

ריבס שכאמור מנווט את הסרט, שואב השראה מהגרסה שבה בן אפלק גילם את הגיבור. פטינסון סיפר בראיון למגזין GQ על עבודת ההכנה שלו לתפקיד בזמן מגפה גלובלית. הוא הודה שהוא "כמעט ולא עושה שום דבר", עם מכשירי הכושר המועטים שהאולפן סיפק לו לזמן הסגר. אבל הסביר שהוא עוקב אחר תוכנית תזונתית, שכוללת דייסת שיבולת שועל עם אבקת חלבון בטעם וניל וטונה מפחית.

רוברט התייחס בראיון לעובדה שרבים לפניו גילמו את דמותו של באטמן בעבר. "אני דווקא אוהב את העובדה שלא רק שיש גרסאות שעשויות מאוד, מאוד, מאוד טוב של הדמות מה שנראה די מקיף, אלא גם שאני חשבתי שיש מספר דרכים שלמות לשחק את הדמות".

עלילת הפרויקט עדיין נמצאת תחת מעטה של מסתורין, אך ריבס בכל זאת סיפק מעט פרטים על החזון שלו לסרט, "זה בהחלט סיפור שמונע מנקודת מבט עם אווירה של פילם נואר", אמר. "אני מקווה שזה יהיה סיפור שיהיה מרגש אבל גם אמוציונלי. זה יותר באטמן בגרסת הבלש שלו ממה שראינו עד עכשיו בסרטים. לקומיקס יש היסטוריה של זה. הוא אמור להיות הבלש הכי טוב בעולם, וזה לא בהכרח היה חלק ממה שהסרטים היו".

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE