הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כריסי טיגן מדברת לראשונה מאז שחוותה אובדן הריון
הדוגמנית שלרוב פעילה מאוד ברשתות החברתיות לקחה פסק זמן על מנת להתאבל יחד עם בעלה ג'ון לג'נד על ההפלה שעברה עם ילדם השלישי. אך כעת היא חוזרת כדי לספק למעריצים עדכון על מצבה ועל מצב משפחתה

כריסי טיגן רוצה שהעוקבים שלה ידעו שהיא "בסדר", לאחר אובדן ההריון שלה ושל בעלה, המוזיקאי ג'ון לג'נד. "אנחנו שקטים אבל אנחנו בסדר", כתבה טיגן בת ה- 34 באינסטגרם. "אוהבת את כולכם כל כך". בתמונת הפוסט היא שיתפה צילומי מסך מציוצים שכתב בעלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה בשביל כריסי", כתב הזמר בן ה- 41 בטוויטר תוך שהוא מצרף קישור להופעה שלו בטקס פרסי הבילבורד שבו ביצע את שירו- "Never Break". "אני אוהב ומעריך אותך ואת המשפחה שלנו כל כך", המשיך. "חווינו את הרגעים הטובים ביותר ואת הרגעים הקשים ביותר יחד. לראות אותך נושאת את ילדינו היה כל כך מרגש ומעורר ענווה".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We are quiet but we are okay. Love you all so much.

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

אחר כך כתב, "אני המום מהכוח שהראית ברגעים הכי מאתגרים. איזו מתנה מדהימה זו להיות מסוגלת להביא חיים לעולם הזה. חווינו את הנס, את העוצמה וההנאה שבמתנה הזו, ועכשיו הרגשנו לעומק את העדינות הטבעית שלה".

לג'נד - שחולק עם טיגן אין לונה סימון בת ה- 4, ומיילס תאודור בן השנתיים - הסביר את המשמעות שעומדת מאחורי הבלדה המרגשת ששר בטקס הפרסים. "כתבתי את השיר הזה בגלל שיש לי אמונה שכל עוד אנו חיים על הכדור הזה, אנחנו נתמוך אחד בשנייה בכל דמעה, בכל העליות והמורדות, ובכל מבחן", כתב. "הבטחנו את זה האחד לשנייה ביום החתונה שלנו לפני שבע שנים, וכל אתגר שעמדנו בפניו הפך את ההבטחה הזאת לחזקה יותר, איתנה יותר". בסיום כתב, "האהבה שלנו תישאר. אנחנו לעולם לא נשבר".

 

 

טיגן הודיעה על אובדן ההריון ב- 30 בספטמבר. השניים נתנו לתינוק את השם ג'ק. "אנחנו המומים ושרויים בסוג של כאב עצום שרק שומעים עליו, סוג של כאב שלא חשנו בעבר. לא הצלחנו לעצור את הדימום ולהעניק לתינוק שלנו את הנוזלים שלהם הוא היה זקוק, על אף שקיות על שקיות של עירוי דם. זה פשוט לא היה מספיק," כך כתבה טיגן בת ה- 34.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We are shocked and in the kind of deep pain you only hear about, the kind of pain we’ve never felt before. We were never able to stop the bleeding and give our baby the fluids he needed, despite bags and bags of blood transfusions. It just wasn’t enough. . . We never decide on our babies’ names until the last possible moment after they’re born, just before we leave the hospital.  But we, for some reason, had started to call this little guy in my belly Jack.  So he will always be Jack to us.  Jack worked so hard to be a part of our little family, and he will be, forever. . . To our Jack - I’m so sorry that the first few moments of your life were met with so many complications, that we couldn’t give you the home you needed to survive.  We will always love you. . . Thank you to everyone who has been sending us positive energy, thoughts and prayers.  We feel all of your love and truly appreciate you. . . We are so grateful for the life we have, for our wonderful babies Luna and Miles, for all the amazing things we’ve been able to experience.  But everyday can’t be full of sunshine.  On this darkest of days, we will grieve, we will cry our eyes out. But we will hug and love each other harder and get through it.

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

"מעולם לא החלטנו על השמות של התינוקות שלנו עד הרגע האחרון לאחר שהם נולדו, ממש לפני שעזבנו את בית החולים," המשיכה הכוכבת לכתוב לצד שיתוף של תמונות בשחור-לבן מבית החולים. "אבל משום מה, התחלנו לקרוא לקטן הזה שהיה בבטן שלי ג'ק. אז הוא תמיד יהיה ג'ק בשבילנו. ג'ק עבד כל כך קשה כדי להיות חלק מהמשפחה הקטנה שלנו, והוא אכן יהיה, לנצח."

"לג'ק שלנו- אני מצטערת שהרגעים הראשונים של חייך היו מלאים בכל כך הרבה סיבוכים, שלא יכולתי לתת לך את הבית שהיית זקוק לו כדי לשרוד. תמיד נאהב אותך," המשיכה. "תודה לכל מי ששלח לנו אנרגיות חיוביות, מחשבות ותפילות. אנחנו חשים את כל האהבה שלכם ובכנות מעריכים אתכם."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE