הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיכוי הצבעה או חופש ביטוי? שוטר במיאמי הגיע לקלפי חבוש במסכת "טראמפ 2020" ועלול לשלם על כך מחיר יקר
הרשתות החברתיות הוצפו בתמונות של השוטר, שהגיע לקלפי בעיר כשהוא לובש מדים וחובש מסכה המביעה תמיכה בנשיא טראמפ. ראש העיר הרפובליקני של מיאמי: "התנהגות שאינה מקובלת, וכזו שנוגדת את מדיניות המשטרה"

משטרת מיאמי מתכוונת להעניש את אחד משוטריה, אשר תועד אמש באחת מהקלפיות בעיר כשהוא לובש מסכה ועליה הכיתוב "טראמפ 2020".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: טוויטר / Shutterstock)

 

מי שפרסם את את התמונה בחשבון הטוויטר שלו הוא סטיב סימונידיס, יו"ר המפלגה הדמוקרטית במחוז מיאמי-דייד, שאף טען שחבישת המסכה הפוליטית בעודו לובש את מדי המשטרה היא "ניסיון לבצע הרתעת מצביעים". התמונה צולמה בבניין ממשלתי בדאונטאון מיאמי, שכאמור משמש כקלפי להצבעה מוקדמת בעיר.

זמן קצר לאחר פרסום התמונה, במשטרת מיאמי הגיבו ואמרו: "אנו מודעים לתמונה המופצת ברשות החברתיות, בה שוטר שלנו לובש מסכה פוליטית ומדים. התנהגות זו לא מתקבלת על הדעת ומהווה הפרה של מדיניות המשטרה, ועל כן הסוגיה נמצאת בטיפול באופן מיידי".

 

 

ראש העיר הרפובליקני של מיאמי, פרנסיס סוארס, הגיב אף הוא ואמר: "שוחחתי עם מפקד המשטרה קולינה, ושנינו מסכימים שהתנהגותו של השוטר אינה מקובלת, ושמדובר במעשה הנוגד את מדיניות המשטרה. הוא נמצא תחת חקירה, וננקוט בצעדים משמעתיים".

 

 

בארגון השוטרים "Fraternal Order of Police" יצאו להגנתו של השוטר שתועד בתמונה, ואמרו שהחוק בפלורידה מתיר לו להגיע לקלפי כשהוא לובש מדים. בארגון בחרו שלא להתייחס לעניין המסכה, שהיא כמובן הסוגיה הבעייתית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE