הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוצאת אזור הישיבה ופיצול הדרייב ת'רו: סניפי מקדונלד'ס צפויים לעבור שינוי משמעותי
הכתובת אומנם הייתה על הקיר מזה תקופה ארוכה, אולם המשבר הבריאותי צפוי לזרז את השינויים באלפי סניפים ברחבי ארצות הברית. בין היתר, נבדקת האפשרות להוסיף נתיב דרייב ת'רו נוסף ללקוחות שיזמינו מראש

בשנים האחרונות, ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס מחפשת אחר דרכים יצירתיות לייעל את השירות בכ-14 אלף סניפיה בארצות הברית. כעת, כאשר מגיפת הקורונה שינתה את חיי היום יום של מאות מיליוני אמריקאים, הרשת מתרכזת בעיקר בשיפור השירות בדרייב ת'רו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מוקדם יותר השבוע, מקדונלד'ס חשפה חלק מתוכניותיה. בין היתר, החברה בוחנת את האפשרות לפצל את הדרייב ת'רו לשני חלקים: לקוחות שהזמינו מראש באמצעות האפליקציה, וכאלו שמתכוונים להזמין את האוכל עם הגעתם. בנוסף, הרשת גם בודקת כיצד ניתן לשפר ולהרחיב את שירות האיסוף העצמי (בו הלקוח ממתין ברכב לקבלת ההזמנה).

אך גם חשוב להבהיר, השינויים במקדונלד'ס נועדו לשמש כמענה לבעיות נוספת שצצה בשנים האחרונות: לקוחות רבים נטשו את הרשת לטובת המתחרות. בחלק מהמקרים מדובר ברשתות הענק כמו בורגר קינג, אך רבים פשוט מעדיפים מסעדות ורשתות מקומיות (למשל אין-אנד-אואט הפועלת רק בחוף המערבי).

 

 

כאמור, בשנים האחרונות מקדונלד'ס שיפרה באופן משמעותי את שירותי הדרייב ת'רו, בעיקר את זמני ההמתנה שקוצרו בחצי דקה, בממוצע. עם זאת, בסקר שבחן את זמני ההמתנה בעשר רשתות (בכל אחת בוצעו כ-1,500 הזמנות בזמנים שונים) נמצא כי הזמן הממוצע להמתנה בדרייב ת'רו של מקדונלד'ס עומד על 349 שניות (5 דקות ו-49 שניות). לשם השוואה, בבורגר קינג הנתון עמד על 344 שניות.

 

 

בעקבות משבר הקורונה, ברשת הבינו שהם צריכים להשקיע פחות במסעדות עצמן, ויותר בחוויית הרכישה. כך למשל, בחלק מהסניפים החדשים שייפתחו בחודשים הקרובים כלל לא יהיה אזור ישיבה, וההזמנה תתבצע אך ורק באופן דיגיטלי (הן באמצעות האפליקציה והן באמצעות מסך מגע).

במקום "לבזבז" מקום על אזור הישיבה ומשחקייה, במקדונלד'ס ירחיבו את אזור האיסוף העצמי ויקרבו אותו לסניף (כיום, אזור זה הינו מספר מקומות חנייה שמסומנים עם שלטים).

 

 

שלא יהיה ספק, גם רשתות המזון המהיר האחרות מתבצעים שינויים דומים, כך שבכל מקרה מקדונלד'ס צפויה להיאבק במתחרות בשנים הקרובות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE