הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מאז פרוץ המגיפה: קליפורניה הודיעה - המלצת בידוד ביתי למגיעים ממדינות אחרות
הצעד החריג מגיע פחות מיממה לאחר שקליפורניה חצתה את רף מיליון הנדבקים, והמלצת הבידוד תחול הן על הנוחתים ממדינות זרות והן על הנכנסים ממדינות אחרות בתוך ארה"ב. מושל קליפורניה: "עלינו לעשות מאמץ קולקטיבי כדי לעצור את התפשטות הקורונה ולהציל חיים"

בפעם הראשונה בשמונה החודשים שעברו מאז תחילת משבר הקורונה, רשויות הבריאות בקליפורניה פרסמו היום (שישי) אזהרת מסע חריגה, במסגרתה כלל המגיעים למדינה מתבקשים לשהות בבידוד ביתי במשך 14 ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיסת יונייטד בנמה"ת LAX (צילום: בן קרול)

 

בהודעת מחלקת בריאות הציבור של קליפורניה הוסבר כי "כל מי שנכנס לקליפורניה, בין אם הוא מגיע ממדינה זרה או מדינה אמריקאית אחרת, צריך להיכנס לבידוד בביתו במשך שבועיים. אותם אנשים אף צריכים לצמצם ככל הניתן את כמות האנשים שבאים איתם במגע, גם כאשר מדובר בבני בית".

עם זאת, הובהר כי הבידוד לא חל על מי שנכנס לקליפורניה במסגרת "נסיעה חיונית", למשל לצרכי עבודה או לימודים. בנוסף, היות שקליפורניה חצתה אתמול את רף מיליון הנדבקים, המדינה "מבקשת מכלל התושבים להישאר בביתם, או לכל הפחות להישאר באזור מגוריהם ולהימנע מנסיעות שאינן חיוניות. מהלך זה עשוי לסייע להוריד את שיעור הנדבקים במדינה".

 

 

מושל המדינה, גאווין ניוסאם, מסר הבוקר: "ביממה האחרונה הגענו לרף בלתי נתפס, מיליון מקרי קורונה, ואין שום סימן לכך שהתפשטות הנגיף נעצרת או נבלמת. העלייה בתחלואה מפעילה לחץ כבד על בתי החולים ומאיימת על חייהם של האוכלוסייה המבוגרת, עובדים בתעשיות חיוניות ואנשים עם מחלות רקע. נסיעות בין ערים ומחוזות אף מגבירות את הפצת הנגיף, ועלינו לעשות מאמץ קולקטיבי כדי לעצור את זה ולהציל חיים".

הודעות דומות פורסמו ע"י מושלי שתי המדינות הנוספות בחוף המערבי של ארצות הברית, אורגון ו-וושינגטון.

 

הודעת מחלקת בריאות הציבור בקליפורניה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE