הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממש לא קונספירציה: אבי 'האיפוס הגדול' הגלובליסט הגרמני קלאוס שוואב מודה - "זהותנו הדיגיטלית והביולוגית יתאחדו"
יו"ר הפרוום הכלכלי של דאבוס מספר על איך הטכנולוגיה הקרובה תאפשר לרשויות "לחדור למרחב הפרטי של מוחנו, לקרוא את מחשבותינו, ולהשפיע על התנהגותנו."

הגלובליסט קלאוס שוואב הבהיר כי "טרנס-הומניזם" (הפיכת בני אדם לחומר דיגיטלי) הינו חלק בלתי נפרד מ"האיפוס הגדול" כשאמר כי "המהפכה התעשייתית הרביעית תביא למיזוג הזהות הפיזית, הדיגיטלית והביולוגית שלנו", זהות שלפי ספרו היא ניתנת להשתלה ושבה שבבים יכולים לקרוא את מחשבותיך.

כפי שהדגשנו קודם, "האיפוס הגדול" מושך מבול של תשומת לב חדשה בעקבות הנגיף, שלדברי ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו הינו "הזדמנות לאיפוס".

האג'נדה מבוססת בעיקר על פירוק השיטה הקפיטליסטית הנוכחית לטובת שלטון טכנוקרטי ריכוזי גדול יותר שיוביל להורדת רמת החיים, פחות צריכת דלק, פחות חירויות אזרחיות, ואוטומציה מואצת של מקומות עבודה.

עם זאת, היבט מרכזי נוסף ל"איפוס הגדול", או ל"מהפכה התעשייתית הרביעית", כפי שמכנה זאת שוואב, הוא מיזוג האדם והמכונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"למה שהמהפכה התעשייתית הרביעית תוביל הוא מיזוג של הזהות הפיזית, הדיגיטלית והביולוגית שלנו", אמר שוואב למועצה לעניינים גלובליים בשיקגו.

שוואב המשיך והסביר כיצד ספרו, 'עיצוב העתיד של המהפכה התעשייתית הרביעית', היה פופולרי במיוחד בסין, בדרום קוריאה וביפן, כאשר צבא דרום קוריאה רכש 16,000 עותקים.

בספר, שוואב מסביר בהתרגשות כיצד הטכנולוגיה הקרובה תאפשר לרשויות "לחדור למרחב הפרטי של מוחנו, לקרוא את מחשבותינו, ולהשפיע על התנהגותנו."

בהמשך הוא מנבא כי הדבר יספק תמריץ לאכיפת החוק ליישם תוכניות טרום פשע בסגנון הסרט "מיינורוטי רפורט" בכיכובו של טום קרוז.

"ככל שהיכולות בתחום זה ישתפרו, יגדל הפיתוי של רשויות אכיפת החוק ובתי משפט להשתמש בטכניקות כדי לקבוע את הסבירות לפעילות פלילית, להעריך אשמה או אפילו אולי לאחזר זיכרונות ישירות ממוחם של אנשים", כותב שוואב.

"אפילו מעבר לגבול הלאומי של האזרח, מדינה יכולה בסריקת מוח מפורטת להעריך את הסיכון הביטחוני של הפרט".

שוואב חולק חלום אוטופי טרנס-הומניסטי המשותף לכל האליטיסטים, בו העולם יובל בסופו של דבר ליצירת סייבורגים אנושיים.

"טכנולוגיות המהפכה הרביעית לא יפסיקו להיות חלק מהעולם הפיזי סביבנו - הן יהפכו לחלק מאיתנו", כותב שוואב.

"אכן, חלקנו כבר מרגישים שהסמארטפונים שלנו הפכו להרחבה של עצמנו. המכשירים החיצוניים של ימינו - ממחשבים לבישים לאוזניות מציאות מדומה - יהפכו כמעט בוודאות להשתלה בגופנו ובמוחנו".

שוואב גם תומך בגלוי במשהו שהתקשורת עדיין טוענת שהוא רק תחום דיון של תיאוריות קונספירציה, כלומר "שבבים מושתלים פעילים השוברים את מחסום העור של גופנו".

הגלובליסט מברך על הגעתם של "מכשירים מושתלים שיעזרו ככל הנראה גם לתקשר עם מחשבות המובעות בדרך כלל באופן מילולי באמצעות טלפון חכם 'מובנה', ומחשבות או מצבי רוח שעלולים להבין ביטוי על ידי קריאת גלי מוח ואותות אחרים".

אז במילים אחרות, "מיזוג הזהות הפיזית, הדיגיטלית והביולוגית שלנו" מתייחס לסינגולריות הטרנס-הומניסטית ולעתיד שבו אנשים עוקבים אחר כל תנועה שלהם וכל מחשבה נקראת על ידי שבב מושתל.

זו לא "תיאוריית קונספירציה" כשהם אומרים לך בגלוי מה הם רוצים לעשות.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE