הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשפוזי נגיף הקורונה מזנקים לשיא חדש בקליפורניה: הגבלות חדשות נאכפות
מספר המקרים שמשגרים את הנדבקים לבתי החולים זינק באופן חסר תקדים, הרשויות התחילו לנקוט בצעדי מנע אגרסיביים עם הגבלות חדשות וסגירת מסעדות שלא נשמעו להנחיות

מספר האנשים המאושפזים עם הדבקות בנגיף הקורונה בקליפורניה הוכפל בשבועיים האחרונים והוא בדרך מהירה לשבור את שיא הקיץ שלה, על פי האנליזה של הנתונים.

העלייה באשפוזים הגיעה כאשר קליפורניה חצתה אבן דרך עגומה נוספת: יותר מ-19,000 מקרי מוות הקשורים ל-לנגיף.

בבתי החולים בקליפורניה היו כמעט 6,650 בני אדם עם נגיף הקורונה, כפול מהמספר שדווח ב-11 בנובמבר, אז אושפזו 3,300 בני אדם. מספר אשפוזי יום חמישי האחרון העמד על 93 אחוז מהשיא של אשפוזי הנגיף, שנרשם באמצע יולי, כאשר 7,170 בני אדם היו בבית החולים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הצמיחה יוצאת הדופן באשפוזים מאיצה בקצב מתמשך שהוא חסר תקדים מאז החודשים הראשונים של מגפת. במחוז לוס אנג'לס- המספר הכולל של אנשים שנדבקו בנגיף הקורונה מזנק ל-80 חולים ביום בממוצע על פני תקופה של שבעה ימים - שיעור עלייה שלא נראה מאז השבועות הראשונים של מגפת הקורונה.

כהמשך למה שדיווחנו אתמול הרשויות אסרו על התקהלויות החל מיום שני, כמו כן ישיבה במסעדות, בפנים ובחוץ אסורה, כל התקהלות פרטית או פומבית שהיא לא בבתים כעת אסורה, חוץ מאשר פעילות ודרשות של כנסיות באוויר הפתוח וכמובן הזכות להפגין במחאות.

עסקים יוכלו להישאר פתוחים אך עם הגבלה על כמות התפוסה של העסק, עסקים קמעונאיים כמו סופרים ומכולות יוכלו להישאר פתוחים אם יפחיתו את אחוזי התפוסה של החנות ל-20 אחוז מכלל האנשים שיכולים לאכלס את החנות.

פארקים שבילים מיועדים להליכה או אופניים וחוף הים יישארו פתוחים לשימוש הציבור בתנאי שישמרו על ריחוק חברתי ויעשה שימוש במסכה.

הרשויות מוסרים שכל ההגבלות יהיו בתוקף לפחות עד ה-20 לדצמבר.

ד"ר תומס ידגר, המנהל הרפואי של מחלקת האשפוז בבית החולים סידרס סיני, בטרזנה שבמחוז לוס אנג'לס, מוסר ש"הגעה למצב הנוכחי היא כמעט בלתי נמנעת, עשינו כמיטב יכולתנו לטפל במאושפזים מאז מרץ ואפריל, אבל זו עדיין מחלה מאוד קטלנית ומדבקת. אבל כעת אני מבקש מהציבור לעזור לנו בכך שימנע ממפגשים עם אחרים כמיטב יכולתו וישמור על ריחוק חברתי, כי כך בעצם הנגיף מצליח להתפשט ולהעמיס על מחלקות אשפוז הנמרץ שלנו".

בינתיים הרשויות של קליפורניה נאבקות לפקח על תחום המסעדנות כדי לוודא שהתושבים נשמעים להוראות הריחוק החברתי וההגבלות שפורסמו, בפסדינה, למרות שהעיר הכריזה שהם ימשיכו עם פתיחת המסעדות לישיבה בחוץ, ארבעה מסעדות נסגרו כי הפרו את ההנחיות, הרשויות מסרו כי המסעדות הללו קיבלו אזהרות מקדימות לפני ההחלטה אך לא פעלו על פיהם, וכעת נשלל מהם ההיתר הבריאותי שמחייב כל מסעדה שרוצה לפעול כעסק חוקי, מה שאומר שכעת הם לא יכולים להפעיל את המטבח שלהם.

הרשויות מסרו לכלי התקשורת שהם מבקשים מהציבור להישמע להנחיות הבטיחות מאחר והם מתכוונים לפטרל בפארקים, עסקים, מסעדות ולאכוף את הנושא היטב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE