הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גנרל בחיל האוויר האמריקני: "התבצעה פשיטה על חוות שרתים של ה-CIA בגרמניה, אסור לטראמפ לעזוב עד בירור הדברים"
הגנרל תומאס מ'קנרי חשף במהלך ראיון מוקדם יותר היום כי יחידות מיוחדות של צבא ארה"ב פשטו על חוות השרתים, כמו כן האשים מספר אנשי קונגרס דמוקרטים בבגידה וקרא לנשיא להישאר בתפקידו עד לבירור הדברים

הגנרל תומאס מק'נירי, מראשי חיל האוויר והמודיעין האמריקנים לשעבר, ופרשן בכיר לשעבר בערוץ פוקס, דיבר על כך שמספר מדינות ניהלו במהלך הבחירות מבצע של לוחמה דיגיטלית כנגד ארה"ב, ביניהן איראן, סין, ורוסיה.

כמו כן טען מק'נירי, במסגרת ראיון לערוץ החדשות WWTV.COM כי במבצע חשאי ומיוחד יחידה 305 של המודיעין הצבאי האמריקני לצד יחידה מיוחדת אחרת העובדת עם הנשיא, חילצה ממתקן של ה-CIA בפרנקפורט, שבגרמניה את השרתים שבתוכם הוכלו קולות מזוייפים לכאורה בהם נעשה שימוש בבחירות לנשיאות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השמועות לגבי מבצע חשאי שכזה של ארה"ב מתרוצצות כבר מספר שבועות ועתה נראה כי גורם צבאי בכיר בדימוס היה נכון לאשרן.

"אין פה טביעת רגל של משרד המשפטים, ה-FBI, ה-CIA, שכן הם בכלל בצד של הדיפ-סטייט ומנסים למנוע להגיע לאמת", אמר הגנרל בעל שלושה הכוכבים (שווה ערך לדרגת תת-אלוף) שהוסיף כי חייל אחד נהרג במהלך הפשיטה.

מק'נירי הוסיף כי החוקה האמריקנית והליך קבלת ההחלטות אינם מוכנים לעידן בו כלשונו "הטכנולוגיה שלנו מופנית כנגדנו על ידי אויבים מבית ומחוץ".

מק'נירי הודה כי רבים במשרד הביטחון האמריקני, במפלגה הדמוקרטית, ואף בתקשורת האמריקנית אשמים ב'בגידה', וכי אין לנשיא ארה"ב לעזוב את תפקידו עד אשר האופן בו נגנבו הבחירות, והגורמים העוינים את ארה"ב ייחקרו.

כמו כן הוא קרא לבני העם האמריקני להגן על המפקד העליון ולתבוע ממנו להישאר בתפקידו.

נכון לעתה טרם התקבל אישור של גורם רשמי בממשל האמריקני לטענות על פשיטה זו, עם זאת גם עורכת הדין סידני פאוול טענה טענות דומות לגבי פשיטה דומה בשבוע שעבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE