הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת "כתום זה השחור החדש" לאוורן קוקס "בהלם" לאחר שחוותה תקיפה טרנספובית
השחקנית חשפה את התקרית המטלטלת שקרתה לה בזמן שטיילה עם חבר בפארק. בסרטון שהעלתה באינסטגרם אמרה לעוקבים "זה לא בטוח להיות אדם טרנסג'נדר"

לאוורן קוקס סיפרה שהיא "בהלם" ודיווחה על תקיפה על רקע של טרנספוביה אשר חוותה עם חבר ביום שבת. כוכבת הסדרה המצליחה "כתום זה השחור החדש", חשפה את המקרה בחשבון האינסטגרם שלה ואמרה שהכל התחיל כשגבר ניגש אליה ולחברה "ושאל באגרסיביות מה השעה" בזמן שהם טיילו בלוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"החבר שהייתי איתו מסתכל על השעון שלו ואומר לו מה השעה, ברגע הזה הבחור ששאל מה השעה אמר לחבר שלי: 'בחור או בחורה?'" אמרה קוקס והחוותה שהוא דיבר עליה. "חבר שלי אומר, 'לך תז**ין'...ואז משום מקום, הבחור תקף את החבר שלי".

היא המשיכה וסיפרה: "אני מסתכלת אחורה ואני חושבת לעצמי, 'מה קורה?' הבחור כאילו מרביץ לחבר שלי...אני מוציאה את הטלפון שלי ומחייגת 911 ופתאום זה נגמר והבחור ברח". לאחר שלאוורן והחבר שהותקף עיכלו את מה שקרה, שניהם הסכימו שהתוקף היה אגרסיבי כבר מהרגע הראשון וככל הנראה רצה שהיא תענה לשאלה שלו האם היא טרנסג'נדרית או לא.

 

 

"אני לא יודעת למה זה משנה. בסופו של יום, כאילו למי אכפת?" סיפרה בסרטון. "אני בסווטשירט ומכנסי יוגה, אני לגמרי מכוסה, יש עלי את המסכה שלי – למי אכפת אם אני טרנסג'נדרית?...איך זה משפיע על החיים שלך?"

למרבה הצער, קוקס הסבירה שאפליה ואלימות בציבור הן ממש לא עניין חדש בקרב הקהילה הטרנסג'נדרית. "לא בטוח בעולם. ואני לא אוהבת לחשוב על זה הרבה, אבל זו האמת", אמרה בצער. "זו האמת וזה לא בטוח להיות אדם טרנסג'נדר. מן הסתם, אני מכירה את זה טוב. זה פשוט נורא עצוב".

 

 

קוקס סיפרה שעל אף ההתמודדות שלה עם טרנספוביה בעבר, היא עדיין המומה מהאירוע האחרון. "מן הסתם, אלה החיים שלי. התמודדתי עם זה הרבה, אבל זה אף לא מפסיק לטלטל. זה לא משנה מי אתה. את יכולה להיות, כאילו, לאוורן קוקס, לא יודעת מה זה אומר. אם את טרנסג'נדרית, את הולכת לחוות דברים כאלה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE