הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל של שמועות בלתי מבוססות וחריגות על גורל ראשת ה-CIA שלא נראתה בציבור מאז הבחירות מסעיר את הרשתות החברתיות
שמועות בלתי מבוססות עשו להן כנף ביממה האחרונה לגבי מצבה הבריאותי או מעמדה המשפטי של ראשת ה-CIA האמריקני ג'ינה האספל, השמועות התגברו לאור התבטאות חריגה של גנרל אמריקני בכיר אמש על מבצע חשאי בו היו מעורבים סוכני CIA

הרשתות החברתיות, ובעיקר טוויטר וגם פייסבוק רוחשות שמועות קיצוניות בדבר גורלה של ראשת ה-CIA ג'ינה האספל.

האספל, שבטרם נכנסה לתפקידה הנוכחי כיהנה כראשת נציבות ה-CIA בלונדון באותה תחנה בה ראש הארגון לשעבר ג'וש ברנן, וכעת פרשן ערוץ CNN, ניהל את המעקבים אחרי דונלד טראמפ, לא נראתה בציבור מאז ה-3 בנובמבר.

מאז הבחירות, האספל גם לא שיחררה התבטאות ציבורית, לא בהכרח דבר חריג לאור מעמדה החשוב ותפקידה המסווג, אך לאור השמועות הרבות המתרוצצות בוושינגטון בדבר היחסים המתוחים בין הנשיא האמריקני, ובין ה-FBI וה-CIA בהחלט אולי סיבה לחרושת השמועות.

אחת הסיבות לשמועות הינה ככל הנראה דבריו של הגנרל תומאס מק'ינרי (תת-אלוף בדימוס) שסיפר שלשום בתחנת WWTV.COM על לא פחות מ''חילופי ירי בין כוחות הצבא האמריקני וכוחות CIA בגרמניה, במהלכם נהרג אדם אחד''.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סיפור שכזה הלקוח ממותחן אקשן, לא נשמע מפי גולשי האינטרנט, אלא מפיו של טייס ומפקד בכיר בדימוס, גנרל בעל 3 כוכבים (תת-אלוף) אשר אמור לנהוג באחריות ציבורית רבה. 

הדברים התקבלו בלא מעט תדהמה גם בחוגים מרכזיים בוושינגטון ומאז, השמועות בנוגע להתקלות אפשרית שכזו ממשיכות להתרוצץ אף שעדיין לא זכו לאף ביסוס עובדתי.

השמועות לגבי תפקידה של האספל במחלוקת האלקטורלית המתפתחת בימים אלה בארה"ב, ותפקיד הארגון שהיא עומדת בראשו הועמדו בסימן שאלה על ידי תומכי הנשיא טראמפ בעקבות מה שרבים מאנשי המפלגה הרפובליקנית רואים כ'חוסר המעש' של ה-CIA וה-FBI בחקירת החשדות לאי סדרים בקלפיות במספר מדינות מפתח במהלך הבחירות.

אמש גם נשיא ארה"ב אמר במפורש כי הוא "אינו יודע איפה הם [ה-CIA וה-FBI], ומשרד המשפטי, הם כולם פשוט נעלמו".

נכון לעתה חרושת השמועות ממשיכה להתפשט, על פי חלק מהגאסאות האספל 'נעדרת', לפי אחרות היא 'נעצרה', ולפי אחרות היא אף איננה בין החיים.

עצם העובדה שישנם כל כך הרבה גרסאות מעידה כי סביר להניח שאין באף אחת מן הגרסאות ראיה מוצקה לאף אחת מההשערות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE